РІВНЕНЩИНА

Рівненська комунальна газета «Слово і час» отримала 180 тисяч бюджетних гривень для реклами своїх засновників

13.03.2012, 09:00      nashigroshi.org      Переглядів: 5569

Рівненська районна рада, газета якої отримала бюджетні кошти для реклами своїх засновників

Рівненська райдержадміністрація за 180 тис грн. замовила редакції Рівненської комунальної газети «Слово і час» послуги з розміщення інформації про діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Про це повідомляє портал Наші гроші з посиланням на «Вісник державних закупівель»

Замовлено 5000,4 см2 на першій та останній сторінках, решта сторінок – 94444 см2.

ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ:

Автомобіль, майже півмільйона та 240 квадратів у центрі: як рівненські депутати витрачають гроші громади

Редактор Рівненського агентства журналістських розслідувань подав позов на комунальну газету обласної ради за приховування інформації

Засоби масової інформації Рівненської області

Рівненська преса владу не пресує


КОМЕНТАРІ

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту з конкретними зауваженнями і коментарі будуть адміністровані. Разом з тим нагадуємо, що згідно із українським законодавством, ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за оціночні судження.

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором

18.06.2013, 10:56 unknown, 91.209.118.*** тролю
Загострення?Яке відношення до цього ресурсу має Голубєв?
18.06.2013, 10:54 194.187.217.*** атож
ну, але що ж, так є. зате \"скандальних не допускають. шановні автори сайту, зробіть так як голубєв: змусьте читачів спочатку реєструватися, потім вписувати свої паспортні дані, ідентифікаційний номер, номер свідоцтва про народження - й після цього ви будете одержувати в адресу свого ресурсу тільки хороші коментарі або ж нічого. до речі, якщо ви з голубєвим не знаєте, то про покійникв теж так кажуть: або хороше, або ж нічого.
13.03.2012, 15:49 10.179.194.91, 91.*** Володимиру
Але так бути не має!!!!
13.03.2012, 15:42 95.81.45.*** Володимир
До того ж, передплата владних газет здійснюється часто адміністративними методами. ДАІшників змушують передплачувати їхні газети, поштарів змушують свої, чиновників змушують комунальні і державні ЗМІ передплачувати. Відбувається таке собі добровільно-примусове оболванювання. І ми за це платимо.
13.03.2012, 15:39 95.81.45.*** Володимир
))) Ну, не думаю, що у районної газети Слово і час і порталу \"Четверта влада\" однакова аудиторія. Тому щодо конкуренції, то навряд чи. Але от що кошти громади витрачають на свій піар і підрив незалежної журналістики це факт. Підтримка державних та комунальних видань, які часто (більше 90% всіх цих видань) замість журналістики займаються пропагандою та піаром - і фактично вводять громадскість в оману - це не що інше, як неефективне витрачання коштів. Влада не повинна утримувати за кошти платників податків неякісні збиткові видання. І це стосується фактично всіх районок і обласної комунальної газети і тих же ж Семи днів (хоч якість Семи днів дещо зросла, але принцип владної газети ніколи не дасть їй можливість бути справжнім ЗМІ у демократичному суспільстві). Журналісти мають служити суспільству, а не владі.
13.03.2012, 15:19 10.179.194.91, 91.*** Володимиру
Те що за рахунок платників податків підтримують Ваших конкурентів....
13.03.2012, 15:00 95.81.45.*** Володимир
Попередньому коментатору: ???? Тобто ??? Що ви хотіли цим сказати?
13.03.2012, 14:32 10.179.194.91, 91.*** журналістам
І ви це терпітимете?

Розслідування

Рівненщина

Волинь

Консультації

в Україні та світі

вгору