РІВНЕНЩИНА

Рівненський суддя помилився, ЧЕТВЕРТА ВЛАДА й далі наполягатиме на публічному фінансовому звіті газети «Вісті Рівненщини»

27.12.2012, 17:49      портал «Четверта влада»      Переглядів: 3715

Судове слухання у Рівненському окружному адміністративному суді. Фото порталу ЧЕТВЕРТА ВЛАДА

Вищий адміністративний суд визнав помилковими рішення рівненського та житомирських суддів. Комунальна газета «Вісті Рівненщини», яка належить громаді області, досі ухиляється від звітування перед рівнянами.

Вивчаючи ефективність витрачання коштів платників податків на утримання комунальних ЗМІ, Рівненське агентство журналістських розслідувань ще у 2011 році звернулося із запитом до газети обласної ради «Вісті Рівненщини». Однак редактор Вістей Рівненщини Василь Бурченя відмовив у наданні інформації.

Медіа-юрист Інституту розвитку регіональної преси Олександр Бурмагін допоміг Рівненському агентству журналістських розслідувань скласти позовну заяву в суд.

Суддя Рівненського окружного адміністративного суду Дмитро Зозуля виніс ухвалу про закриття провадження. На його думку, справу слід було слухати в суді загальної юрисдикції.

На відео - суддя Дмитро Зозуля, позивач, головний редактор Рівненського агентства журналістських розслідувань Володимир Торбіч та головний редактор "Вістей Рівненщини" Василь Бурченя зі своїм адвокатом. Одне з перших слухань у справі, 2011 рік: 15 секунд.

Житомирський апеляційний адміністративний суд залишив у силі ухвалу рівненського судді. Однак Вищий адмінсуд України ухвалу рівненського судді та ухвалу Житомирського апеляційного суду визнав помилковою і задовольнив касаційну скаргу головного редактора Рівненського агентства журналістських розслідувань.

Справу відправлено на розгляд в суд першої інстанції, тобто в той же Рівненський окружний адміністративний суд.

Ось повний текст ухвали Вищого адмінсуду України (фото можна збільшити):

   

Інший адміністративний позов, який головний редактор Рівненського агентства журналістських розслідувань подав на чиновників Рівненської ОДА, за приховування інформації про бюджетні кошти, які виділяються на кожного чиновника адміністрації, був відхилений українськими судами всіх інстанцій.

Наразі юристи Інституту розвитку регіональної преси готують позов до Європейського суду. За твердженням київських юристів і рівненських журналістів, законодавство України забороняє приховувати, скільки платники податків витрачають на утримання (зарплати, надбавки, премії, матеріальні виплати тощо) кожного чиновника.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ:

 На газету Рівненської облради щороку виділяють близько 200 тисяч

 Автомобіль, майже півмільйона та 240 квадратів у центрі: як рівненські депутати витрачають гроші громади на комунальну газету "Сім днів"

 Рівненська преса владу не пресує

Проект ПРОГРАМИ економічної підтримки діяльності газети «Сім днів» на 2011 рік


КОМЕНТАРІ

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту з конкретними зауваженнями і коментарі будуть адміністровані. Разом з тим нагадуємо, що згідно із українським законодавством, ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за оціночні судження.

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором

28.12.2012, 14:03 91.124.68.*** Юрко
В цій справі важливий навіть сам РУХ для досягнення результату)
27.12.2012, 20:19 213.174.12.*** Володимир
На жаль, ще не кінець.
27.12.2012, 18:45 91.124.3.*** Микола
Доводити все до кінця-гідна похвали справа!

Розслідування

Рівненщина

Волинь

Консультації

в Україні та світі

вгору