РІВНЕНЩИНА

Скільки заробляють ректори і проректори державних університетів Рівненщини (оновлено)

23.02.2015, 22:12      Лілія Процишина, «Четверта влада»      Переглядів: 17404

Головні корпуси державних університетів Рівненщини - Острозька академія, РДГУ, НУВГП. Колаж ЧЕТВЕРТОЇ ВЛАДИ (Дмитро Бондар)

ОНОВЛЕНО 23 ЛЮТОГО

Журналісти ЧЕТВЕРТОЇ ВЛАДИ надіслали інформаціні запити з проханням надати інформацію про зарплати, премії, надбавки, матеріальну допомогу й інші види грошової винагороди, яку у 2014 році отримували ректори та проректори у трьох державних університетах Рівненщини. Національний університет водного господатства та природокористування, Національний університет «Острозька академія», Рівненський державний гуманітарний університет.

Скільки заробляє ректорат НУВГП

Ректор НУВГП Віктор Мошинський. Фото із сторінки у соцмережі Фейсбук

Дохід керівництва НУВГП у 2014 році
Посада сума за рік
Ректор Віктор Мошинський 140 тисяч 426 гривень 11 копійок
Проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Валерій Сорока 92 тисячі 23 гривні 42 копійки
Проректор з наукової роботи та міжнародних зв`язків Наталія Савіна 99 тисяч 421 гривню 24 копійки
Проректор з науково-педагогічної, методичної та виховної роботи Олег Лагоднюк 85 тисяч 962 гривні 64 копійки
Проректор з науково-педагогічної та адміністративно-господарського роботи Олександр Дмитренко 46 тисяч 933 гривні 68 копійок

Детальніше розписаний помісячно дохід керівнитва Національного університету водного господарства і природокористування дивіться унизу матеріалу.

Скільки заробляє ректорат Острозької академії

Ректор НУ «Острозька академія» Ігор Пасічник. Фото oa.edu.ua

Дохід керівництва НУ «Острозька академія» у 2014 році
Посада сума за рік
Ректор Ігор Пасічник 254 тисяч 133 гривні 90 копійок
Проректор з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж 169 тисяч 546 гривень 19 копійок
Перший проректор з навчально-наукової роботи Петро Кралюк 173 тисяч 421 гривню 49 копійок

Детальніше розписаний помісячний дохід керівнитва Національного університету «Острозька академія» дивіться унизу матеріалу.

Скільки заробляє ректорат РДГУ

У Рівненському державному гуманітарному університеті запити журналістів проігнорували і відповіді не надали.

в.о.ректора РДГУ Руслан Постоловський

ЧЕТВЕРТА ВЛАДА вже надіслала скарги на такі дії керівництва цього ВНЗ Міністру освіти і науки України та Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини. За приховування цієї публічної інформації чиновнику з РДГУ загрожує 425 гривень штрафу за адмінправопорушення.

Тож після того, як змусимо в.о. ректора РДГУ дотримуватися закону - оприлюднимо його зарплату і зарплату проректорів РДГУ.

ОНОВЛЕНО 23 ЛЮТОГО 2015 року. Після громадського тиску і скарг на дії в.о. ректора РДГУ в Міністерство освіти і науки, в.о. ректора РДГУ Руслан Постоловський вивісив на офіційному сайті розміри своїх доходів і доходів проректорів за 2014 рік.

Сам в.о. ректора РДГУ Руслан Постоловський пояснив чому він не надав цієї публічної інформації тим, що, на його думку він має запитувати у всіх, чиї зарплати він оприлюднює. А також тим, що на нашому електронному запиті не було підпису і печатки.

Залишаємо тут посилання на докази того, що той, хто так порадив ректору - неправий. Запит електронною поштою не потребує підпису і, тим паче, печатки: Відповідь на запит електронною поштою (юридична консультація).

А також оприлюднення інформації про доходи, яка прямо визначена законодавством (наприклад декларація чи бюджетні кошти) не потребує нічийого додаткового погодження: Вищий адмінсуд визнав протиправним приховування мером Рівного доходів членів сімей

Детально про заробіток ректорату НУВГП

Отож детальніше про нарахування коштів у Національному університеті водного господарства та природокористування.

Ректор Віктор Мошинський

Проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи Валерій Сорока

Проректор з наукової роботи та міжнародних зв`язків Наталія Савіна

Проректор з науково-педагогічної, методичної та виховної роботи Олег Лагоднюк

Проректор з науково-педагогічної та адміністративно-господарського роботи Олександр Дмитренко

 

Детально про заробіток ректорату НУ «Острозька академія»

Ректор Національного університету «Острозька академія» Ігор Пасічник отримує середній заробіток у місяць у розмірі 21 тисяча 177 гривень 83 копійки. Річний заробіток Ігоря Пасічника на посаді ректора склав 254 тисяч 133 гривні 90 копійок.

Дохід за 2014 рік
Місяці Сума доходів ПДФО ЄСВ ПСП
січень  27052,66 3997,75 745,42  
лютий  29828,78 4432,03 745,42  
березень  18270 5200 657,72  
квітень  18270 2240,49 657,72  
травень  18270 1371,18 657,72  
червень  18270 4526,53 657,72  
липень  27984,31 3403,85 745,42  
серпень  23108,15 2765,19 745,42  
вересень  18270 2750,49 657,72  
жовтень  18270 2750,49 657,72  
листопад  18270 2750,49 657,72  
грудень  18270 2750,49 657,72  
Разом 254133,9 38938,98 8243,44 0

 

Проректор з навчально-виховної роботи у Національному університеті «Острозька академія» Руслана Каламаж отримує середній заробіток у місяць 14 тисяч 451 гривня 79 копійок. Отож річний заробіток Руслани Каламаж на посаді проректора з навчально-виховної роботи склав 169 тисяч 546 гривень 19 копійок

Дохід за 2014 рік
Місяці Сума доходів ПДФО ЄСВ ПСП
січень  8347,14 1217,67 300,5  
лютий  12313,73 1780,57 443,29  
березень  11319,09 1626,06 407,49  
квітень  10252,87 1482,57 369,1  
травень  13384,69 1949,88 481,85  
червень 18207,42 5500,15 655,47  
липень  30936,75 3361,11 745,42  
серпень  9897,25 343,99 356,3  
вересень 10783,01 1467,56 388,19  
жовтень  14506,37 2281,9 522,23  
листопад  12594,53 1782,07 453,4  
грудень  17003,34 2415,5 612,12  
Разом 169546,19 25209,03 5735,36 0

 

Перший проректор з навчально-наукової роботи у Національному університеті «Острозька академія» Петро Кралюк отримує середній заробіток у місяць 14 тисяч 451 гривня 79 копійок. Річний заробіток Петра Кралюка на посаді першого проректора з навчально-наукової роботи склав 173 тисяч 421 гривню 49 копійок.

Дохід за 2014 рік
Місяці Сума доходів ПДФО ЄСВ ПСП
січень  9104,82 1240,01 327,77  
лютий  13234,9 1860,27 476,46  
березень 16507,01 2613,38 594,25  
квітень  14868,08 2192,98 535,25  
травень  14825,92 2186,07 533,73  
червень  17605,93 5388,09 633,81  
липень  24703,27 2308,89 745,42  
серпень 12480,76 722,88 449,31  
вересень  11230,03 1623,86 404,28  
жовтень  11654,09 1685,18 419,55  
листопад. 11532,59 1667,61 415,17  
грудень  15674,09 2204,17 564,27  
Разом 173421,49 25693,39 6099,27 0

 


КОМЕНТАРІ

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту з конкретними зауваженнями і коментарі будуть адміністровані. Разом з тим нагадуємо, що згідно із українським законодавством, ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за оціночні судження.

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором

10.05.2015, 01:37 95.135.25.*** Аноним
А скільки заробляв попередній ректор НУВГП Микола Корецький???
02.05.2015, 21:55 109.162.26.*** Студентка
З боку авторів не коректно було висвітлювати в такому світлі зарплату ректора ОА, бо те скільки нараховано і те скільки отримано - це, як говорять в Одесі, дві великі різниці. Те скільки нараховано - абсолютно відповідає заслугам Пасічника. А те скільки він по закону може отримати - в межах нормальної зарплати.
05.04.2015, 16:22 2.87.207.*** Сапсай
Василь Арсентійович - наш ректор! Разом вкрадемо ще кілька мільйонів - мабуть 500 тис грн Василь витратив на квіти для жінок, які до нього заходили. Чи кримінальну справу закрили - грошей вистачає?
26.03.2015, 09:54 194.44.94.*** івка
Шановний Василь Арсентійович!!! Період Вашого ректорства- це один з найкращих періодів в університеті! Демократія не гнобилася, тиску на людей не було, зарплата виплачувалася, двері до Вас завжди і для всіх були відкриті.Коли жінка заходила у Ваш кабінет, незалежно від посади, ви завжди піднімалися з крісла -це вияв високої моралі в людини, а не ного на столі і все в диму,як у наступника!!!Колектив відчував за своєю спиною захист в необхідних випадках, як Ваш так і проректорів. Один Сапсай Г.І. чого вартий, як людина, як спеціаліст- куди там братися до Вас і Вашої команди Левицькій С. О. з своєю двуликістю, зрадництвом і нещирістю та особами, яких вона привела. Василю Арсентійовичу, я Вам бажаю здоровя і Божого благословіння, а Україні -миру!!!
24.03.2015, 20:28 2.87.157.*** Rtf
Що шапка горить? Для чого так себе палити? Вірною дорогою...
24.03.2015, 19:24 37.57.114.*** випускник
мій перший коментар був саме про це, досить в коментарях згадувати словосполучення Небесна Сотня, майдан ( і так саме в цьому випадку це була Революція Гідності не бачу у даній ситуацій причини бути обережним зі словом"гідність"). Потрібно самим вдосконалюватися а не поливати брудом (Конопуд, головного бухгалтера, Ковальчук, Маланчука і решту тут згаданих) - вони не ідеальні, мінуси у роботі є в кожго,- але "той хто без гріха нехай кине камінь" - і це в першому коментарі я хтіла сказати. а ви кормушка кормушка..... І так, ви не знаєте до чого я маю відношення, тому не робіть припущень.
24.03.2015, 18:56 2.87.157.*** Rtf
Досить мотиляти таке слово, як Небесна сотня. І я, думаю і ви, і більшість викладачів та співробітників до Небесноі сотні , а також до Революції гідності ніякого відношення не мають. Як і більшість студентів НУВГП , за рідким винятком. Самий активний учасник - це Максим Савич, і вчора , і сьогодні. Він практично єдиний- хто відстоює свої ідеали на Сході, а всі інші примазуються до героїв, коли стає ім вигідно,всі за колгосп - але в сусідньому селі. Ні для кого не секрет - що самі активні з самого початку до завершення були студенти Медичного коледжу і то по команді свого керівництва, чи з його дозволу, а також студенти інших коледжів- практично одні дівчата. Всі інші появилися пізніше- коли стало ясно , в який бік колихнулась ситуація. І більшість як завжди колихнулась в той же бік. І почали кричати( як голова профспілки псевдореволюціонерка Погребняк спочатку за Сороку, бо було вигідно, а потім , як сказала робила революцію) і ми пахали. Так що давайте обережніше з такими словами як гідність
24.03.2015, 18:56 2.87.157.*** Rtf
Досить мотиляти таке слово, як Небесна сотня. І я, думаю і ви, і більшість викладачів та співробітників до Небесноі сотні , а також до Революції гідності ніякого відношення не мають. Як і більшість студентів НУВГП , за рідким винятком. Самий активний учасник - це Максим Савич, і вчора , і сьогодні. Він практично єдиний- хто відстоює свої ідеали на Сході, а всі інші примазуються до героїв, коли стає ім вигідно,всі за колгосп - але в сусідньому селі. Ні для кого не секрет - що самі активні з самого початку до завершення були студенти Медичного коледжу і то по команді свого керівництва, чи з його дозволу, а також студенти інших коледжів- практично одні дівчата. Всі інші появилися пізніше- коли стало ясно , в який бік колихнулась ситуація. І більшість як завжди колихнулась в той же бік. І почали кричати( як голова профспілки псевдореволюціонерка Погребняк спочатку за Сороку, бо було вигідно, а потім , як сказала робила революцію) і ми пахали. Так що давайте обережніше з такими словами як гідність
24.03.2015, 18:01 37.57.114.*** випускник
я свої бажання ні якими студентами не прикриваю, уважно прочитайте, що малось на уваз ( а саме Небесна Сотня, яку активно тут згадують і студенти які творили Революцію Гідностіі).І про корито - кожна свиня судить у міру своєї розпущеності, просто будьте обережніші із заздрістю я про тих критиків-викладачів які не вміють давати достатні знання студентам для отримання необхідних знань і умінь, зате гарно полоскають чужі грязні труси.і при цьому вельми люблять взяти 200 грн за залік.... Р.S. Доречі мені щоб добратись до корита, як ви висловились, потрібно як мінімум цього хотіти. Не пишіть дурниць. І так це ганьба 80% викладачів НУВГП - які можуть вивчити лише торгаша а не інженера
24.03.2015, 17:17 2.87.157.*** Rtf
Схамениться та зупиниться: від чого захищати студентів? Не прикривайте студентами своє бажання добігти до корита! Самі ж підтверджуєте, що знання , які отримують випускники достатні для базару!!
24.03.2015, 15:26 37.57.114.*** випускник
як усі люблять критикувати, звичайно розуму тут не потрібно. щодо некваліфікованого навчального відділу - з тих хто його критикує навіть не уявляє чим даний відділ займається, і з якими тормозами- викладачами їм доводиться мати справу. Чомусь жоден розумник не написав про те що спеціаліст якому він давав "знання", в кращому випадку на базарі торгує, або в Росії на зоробітках. Ви краще проаналізуйте які знання даєте дітям, а не про вихідний день у розкладі занять., і компетентність чи не компетентність того чи іншого працівника. І тим хто згадує Небесну Сотню - ви нею також прикриваєтесь, коли були мітинги хто звас прийшов до головного корпусу і відстояв студентів НУВГП які вели дискус із тодішнім керівництвом? Диванні критики - прийдіть і поміняйте ситуацію
23.03.2015, 21:48 37.57.114.*** фіксік
Читаю, радуюсь. А ви подивіться , що Ленін "затичка" у всіх питаннях НУВГП. Не залежно яке питання вирішується - завжди присутній Ленін. А про земельні ділянки за 7 корпусом - заборонив піднімати питання. Він все сам вирішить. Як довго ми будемо мовчати і терпіти його вибрики? Він на фоні революції потрапив на посаду так і революцією його і знімемо. Чи не так?
23.03.2015, 14:05 85.72.251.*** Цук
Маланчук любить Гнеушева
23.03.2015, 11:00 37.57.114.*** Марчуку
Той Козяр В. ходив до Гавриша і пропонував йому посаду директора замість Марчука, то Степанович послав його далеко. Інфа 100%.
23.03.2015, 00:27 109.87.212.*** Бомба
Доброго дня. Довгий час слідкував за коментарями в різних статтях щодо НУВГП. НАБРИДЛО!!!. На даному етапі дехто перейшов межу задля власної вигоди. Звернувшись місяць назад до «чорних» хакерів, колишні випускники НУВГП, отримав інформацію про «писак» та їх спільників і був в ШОЦІ!!! Отримав крім адрес і номерів мобільних телефонів, переписки, листи. Всю інформацію передам ректору і деканам з прізвищами, іменами і доказами, а там нехай самі приймають рішення. Більшість з тих коментаторів нічого корисного для університету не зробили, а навпаки. А тепер трішки «демократії»: наприклад всім відомий писака 25 ір: 77.123.80.76 Україна, м.Рівне, вул. Гурєва **** Гнєушев… бувший завідувач кафедри торфу, і так далі по кожному. Там і Гурин В., Кравець С.В, Левицька С, Сапсай Г, насичений і цікавий аудіо запис з курилки Козяра В. + Рибака Г. про «шляхи розташування своїх революціонерів на посадах», та інші «ображені вельмишановні дами і господа». Інформацію та аудіо запис розмов про заговори проти ректора, проректорів, деканів і зав. кафедр передам в органи та 4владу. Віктор Степанович дай Бог здоров’я В
22.03.2015, 20:15 77.123.83.*** !
Не набрався, швидше до влади дорвався, а це вже .опа всім
21.03.2015, 14:53 2.87.157.*** Ося
Я знаю- хто це! Це Ленін - дуже розумний, нових слів набрався!
21.03.2015, 13:02 91.124.173.*** для Ося
це не с...лиз, а саме з них - сьогоднішніх :))
21.03.2015, 11:26 2.87.157.*** Ось
Ще один сраколиз виліз, але вже сьогоднішніх...
20.03.2015, 21:33 94.153.12.*** Остап Бендер
Гей, херої диванної та клавіатурної сотні, що ховають свої ПІБи за наборами цифр, досить поливати брудом людей. Спочатку звісно хотілось подискутувати , але потім промайнула думка, що не варто опускатись до тако ж рівня. Як кажуть мудрі люди, собака гавкає , а караван всерівно йде... Особливо 25- му , пропоную також розформувати ще й наукову бібіліотеку та й інші "сумнівні" відділи ВК, ПФВ , Бухгалтерію ТЗН та НКТ культмасовий сектор і тп. економія буде колосальна . Залишити тільки прохфесорсько-викладацький склад , ну а чого там ... зранку лекцію прочитав, а потім можна й сантехніком підробити, чи прибиральницею, ну чи головним бухом, якщо фах звісно дозволяє, та от біда, згідно нового закону не можна обіймати декілька "керівних "посад. Писаки при "папєрєдніках "сиділи як воші в кожусі" та дупу " бульдозеру " лизали, а тут повилазили і давай усіх "лікувати" які вони великі херої та патріоти неньки-України, от бридота.
20.03.2015, 16:37 37.57.114.*** 7
&
20.03.2015, 11:31 37.57.114.*** 1
&
19.03.2015, 06:31 82.145.222.*** віктор
цікаво було б дізнатися про заробітки керівництва та працівників бухгалтеріі рівненського обласного інституту післядипломноі освіти, де працюють... 5 проректорів та по декілька членів іх сімей
18.03.2015, 10:18 95.135.169.*** 26
як завжди - всі знають про "бєспрєдєл", про так звані "схеми", однак контролюючі органи не бачать і не чують нічого такого... А улюблене слово (та дія) керівництва НУВГП - контроль викладачів, хоча співвідношення викладачів та тих так званих контролерів зашкалює! причому за гроші студентів та їх батьків, які в кінцевому платять не за викладання а за зростаючу кількість АУП НУВГП
18.03.2015, 02:13 37.53.248.*** Василь Арсентійович
За часів мого ректорства в університеті йшли всі справи добре і ніяких проблем не було. Я нікого несправедливо не звільнив і не образив. І, зрештою, збуваються мої слова: "Я піду і ви ще будете за мною жаліти!"
15.03.2015, 22:01 77.123.8.*** 25
Цікаво! Все-таки, хоч в когось вистачить клепки почати обєднання НУВГП і РДГУ, щоб мати на Рівненщині - звичайний класичний університет. А якщо далі й так піде, то універ буде тільки в Острозі, а в Рівному лише коледжі.
15.03.2015, 09:40 77.123.83.*** !
В штатному розписі водного диву дивуєшся, як 25 писали що роблять ці всі сантехніки, а наприклад 10 штатних водіїїв на постійній основі, кого і куди возять, може в АТО? Нехай кожен по 10 літрів пального в день 10*10=100л в день. 100л*20 роб. днів=2000 л в місяць. 2000*12=24000 л рік В гривнях при самому дешевому паливі більш ніж пів ляма. АДМІНІСТРАТИВНО-ОБСЛУГОВУЮЧИЙ ПЕРСОНАЛ це взагалі поема, зупинюсь лише на підсумку, бо аж не віриться 32,5 ляма Ох і жирно живе цей персонал на чолі "бідного" керівництва
14.03.2015, 11:42 77.123.8.*** 25
Зведений кошторис: "Фонд зарплати АУП по загальному фонду"=755 тис. грн. і в той же час "Погодинний Фонд"=868 тис.грн.(!!!!!!!). Цікаво, у нас є "тіньова адміністрація", яка працює коли інші сплять))))))))))
14.03.2015, 11:10 77.123.8.*** 25
У нас настільки кваліфікований управлінський персонал, що помічника потребує не тільки ректор а й проректор (Помічник проректора з науково-педагогічної та адміністративно-господарської роботи - 45 тис. грн.), а це просто чудасія "Відділ з питань запобігання та виявлення корупції" - якщо не можете побороти, то треба очолити = ця радість нам влітає в 37 тис. грн. Цікаво, чим вони займаються цілісінькими днями. "Копієчка до копієчки, і буде - гривник", - каже наш народ. А може наші керівники - не з нашого народу.
14.03.2015, 11:02 77.123.8.*** 25
Я трішки проаналізував і в мене очі на лоба полізли, від того непотребу на який ми витрачаємо гроші...Так з таким підходом, ніяких грошей не вистачить - ми весь час будемо у боргах...Вдумайтесь!!!!!! 5 штатних посад психологів, які "зїдають" 120 тис. грн., а ми (700 викладачів) пишемо заявки на зняття надбавок за науковий ступінь і звання, щоб зекономити якихось 200 тис. грн. Це ужас!!! Прошу особливу увагу приділити тратам із спеціального фонду. І ефективність роботи сантехніків і т.д. і іншого персоналу, який числиться, але в більшості своїй неефективно виконує свої функції - можна зайти в корпуси і перевірити...Якщо кому важливо - порахуйте кількість інших працівників (управлінських, допоміжних і т.д.) / на 1 посаду викладача. І ви зрозумієте, де потрібно економити!
14.03.2015, 10:46 77.123.8.*** 25
http://nuwm.edu.ua/koshtoris-ta-shtatnij-kozpis - дивимось, аналізуємо, робимо висновки..
05.03.2015, 22:14 77.123.67.*** Доцент
Що вам та Ковальчук... Хороша і відкрита людина, без зверхності "професіоналів" від навчального процесу. Та посада не вимагає особливих талантів і здобутків на науковій ниві. А про особисте життя будь-кого можуть балакати будь-що. Ті, хто такі питання піднімає, мабуть його не мають...:)
05.03.2015, 17:13 77.222.153.*** pidsumok
МОНУ видало наказ #166 від 19.02.15 р. з терміном виконання 1 березня 2015 р. Цікаво, чому керівництво внз області його не виконало в зазначений строк, чому й надалі порушуються або не виконуються норми Закону України "Про вищу освіту",зокрема в частині суміщення посад, чому рядовий співробітник має виконувати свої завдання вчасно, а керівництво порушує закон і фактично саботує рішення МОНУ?!
04.03.2015, 19:01 77.123.8.*** 25
Ковальчук...ну що про неї сказати... мабуть нічого (не хочеться переповідати слухи про бурхливі походеньки).... тому, що про "порожнє місце" говорити недоцільно...До керівництва - ланкою навчально-методичної роботи повинна керувати людина яка в цьому "вариться", останнім часом - це були кандидати наук з різних кафедр, які доволі непогано справлялися з своєю роботою (на фоні теперішньої керівниці)...Але теперішній стан речей - це взагалі "повний атас", на думку багатьох першою мала би бути звільнена за нового керівництва...Але...маємо, те що маємо...Сумно....
03.03.2015, 15:54 91.197.223.*** свідок
Ковальчук наташа - не проректор, а лише начальник навчально-методичного відділу нувгп. не зовсім кваліфікований - це правда. як і вся їх команда. Конопуд Людмила - коханка Кравця, через те її і тримають, бо він з владою теперішньою домовився. А те, що між проректорами у 1 корпусі любов на очах у всіх - це нормально?Ганьба! краще б вузівськими справами займались!
26.02.2015, 21:25 93.84.34.*** Бор
81 - повністю погоджуюся з вами, Ленін - це непорузуміння , ганьба та сором НУВГП ! Невже керівництво не баче, що він їх тягне на дно, що університет все більше нагадує сумнозвісний Тітанік !
25.02.2015, 12:25 93.180.243.*** 81
Задавались, просто вони гірші у всіх відношеннях за "...злого Колобка.." Той прикривався Сорокою, а ці (і це саме гірше) прикриваються МАЙДАНОМ та смертями і вчинками наших ГЕРОЇВ! Он Ленін дуже не любить, коли його критикують, мало не плюється, бідненький аж синіє зі злості! БО ж бачиш ВЕЛИКЕ ЦАБЕ вилізло на верх, яке не здатне було до 40 років отримати навіть доцента! Якщо такий вумний то біжи кавярні будуй! А проректором по навчально-методичній роботі має бути людина, яка в цьому Розбирається...а не "халявщиця" Ковальчук...
24.02.2015, 21:39 167.160.36.*** Joker
Уважаемые преподаватели водника, а вы задавались вопросом почему когда с вас снимали заслуженные надбавки за степени и звания ректорат их получал в полном размере?
24.02.2015, 13:27 77.123.3.*** УВАГА МОБІЛІЗАЦІЯ
В Україні розпочався набір до інформаційних військ. Гранична кількість потенційних «мобілізованих» наразі не розголошується. Усі охочі долучитися до інформаційної війни, можуть це зробити прямо зараз за допомогою "мобілізації", яку оголосило Міністерство інформаційної політики України. Для цього необхідно перейти на сайт відомства та заповнити коротку форму, після чого ви будете отримувати завдання інформаційного характеру. "За рік нам вдалося створити потужну бойову армію, яка мужньо захищає нас на теренах Донбасу. А зараз прийшов час дати відсіч російським окупантам і на інформаційному фронті. Кожен українець із доступом до інтернету може зробити свій внесок в інформаційну боротьбу", - йдеться на сайті на сайті "Інформаційних військ". Так званих "мобілізованих" закликають ретельно виконувати отримані завдання та щодня приділяти час інформаційній боротьбі.
24.02.2015, 11:47 95.135.25.*** Вадим
І чого за зарплату Пасічника так вчепилися? Та завдяки йому одному Острозька академія існує як така. Я вчився в ОА на державному і отримував стипендію, тепер працюю за спеціальністю. При чому жодної гривні хабаря жодному викладачу не давав і своїх одногрупників за такою справою теж не помічав. Щодо його політичної позиції : Пасічник пережив 3 президентів і ще стількох переживе, дай Бог йому здоров`я! На студентів силою ніколи не тиснув за кого їм голосувати. Навпаки студенти голосували - не за тих кого влада хотіла б щоб вони підтримували і, до слова, саме студенти Острозької ОА були найактивнішими учасниками 2 майданів. А загалом сам факт хто скільки отримує не так важливий як те, чи беруть ці люди неправомірну вигоду. Ось тут варто було б і шукати скелети в шафі. А за решту ректорів скажуть студенти і випускники їх вузів, не знаю чи варті вони тих зарплат.
23.02.2015, 23:28 77.123.55.*** 11
10 usd в день ето реально http://www.seosprint.net/?ref=5346454
20.02.2015, 00:18 178.66.176.*** Олена
боже такі розумники! Подивіться як в Китаї? А ви були в Китаї? От я була !! І там ще гірше ніж у нас. Хабарі на кожному кроці. За все! І так, люди повинні відповісти за свої вчинки. Але аж ні як не потрібно нікого розтрілювати? Що Боги тут позбиралися??? Самі без грішка??? Може і вас розтріляти? І друзів тоді з 50% теж буде розтріляно. Це просто жах що з нами побить наша ж влада і телебачення. Самі такі ділові. І самі ж сіра маса! Вам кажуть що робити ви і робите( нічого в нас доброго не буде від такого злого народу.
19.02.2015, 16:18 95.135.169.*** вані
смертну кару зараз не присуджують. це раз. доказової бази ні в кого з дописувачів немає щоб так судити - це по-друге
19.02.2015, 01:34 78.111.185.*** ваня
Одного розстріляти, на десяток, і хабарів брати не будуть. Хлопці подивіться,як в Китаї,все чотко.
17.02.2015, 15:41 194.44.34.*** патріот
Конопуд вже давно пора на пенсію! Досить Славіку глазки строіти! Досить знущань з НУВГП! Або контейнер якщо влізе чекає!
15.02.2015, 02:26 109.87.215.*** БудівельНик
До 25 "Никто не забыт И ничто не забыто"
14.02.2015, 22:35 176.105.173.*** патріот НУВГП
Як можна призначати головним бухгалтером таку некомпетентну людину,яка боіться підписувати документи і яку ніхто не любить і не поважає?але чому дивуватися,якщо у Мошинського юридичний відділ зараз очолює Конопуд,яка заочно закінЧила аграрний коледж юридичний факультет і програє усі справи в суді,бо нн має вищоі юридичноі освіти.ганьба таким юристам і бухгалтерам!!!
14.02.2015, 12:09 77.123.8.*** 25
http://4vlada.com/rivne/28641 - чогось усі забули про ось цей матеріал...
13.02.2015, 19:54 77.123.7.*** ПЕДРО
13 ЛЮТОГО ВЧЕНА РАДА НУВГП, НА ЯКІЙ ПРИСВОЮЮТЬ ЗВАННЯ ПРОФЕСОРА САМІЙ "ЧЕСНІЙ ТА ПОРЯДНІЙ ЛЮДИНІ" ЦИМБАЛЮКУ В.І.- ПРАВОВИКУ, ВІТАЮТЬ В.О.ГОЛОВНОГО БУХ. МАТВІЄНКО М.Д. З ПРИЗНАЧЕННЯМ НА ПОСАДУ ГОЛОВНОГО, ЯКЩО ТАКІ ЛЮДИ ПРОЦВІТАЮТЬ У ТЯЖКИЙ ДЛЯ ДЕРЖАВИ ЧАС, ТО ХТО Ж ПІДЛЯГАЄ ЛЮСТРАЦІЇ. ЇХНІ НАГОРОДИ ПРИСВЯЧЕНІ РІЧНИЦІ НЕБЕСНОЇ СОТНІ.
13.02.2015, 19:54 93.73.49.*** 36
Якщо ми разом викриємо хоч одного негідника в місяц та звільнемо університет від паразитів - то наскільки легше нам буде дихати через півроку! Не чекайте , що хтось це зробить за вас- ми самі господарі своєї долі! Скажи - ГЕТЬ МАЛАНЧУК !!!
13.02.2015, 13:38 77.123.67.*** Ван
Маланчук дійсно дуже одіозна особа в пулі. Чого вартує лише його поспіх у виконанні розпоряджень Сороки і Ко про "другу вищу освіту". Усім відомо, як її "здобувають" викладачі, які працюють в одному ВУЗі. Проте гроші вони платять реальні і, враховуючи те, що за "викладання" зарплата не виплачується (виклачачів спонукали відмовитися і, дійсно, не будеш брати з колеги за ті години, яких і не було!), хто ділить плату за "навчання" теж можна здогадатися. Женіть цього хитрого радника від гріха подалі!
12.02.2015, 22:28 213.174.12.*** Редактор
Особливості вищої освіти у рівненських університетах - одна з пріоритетних для нас тем. Наразі збираємо інформацію для ряду публікацій на цю тему. Зокрема. і про корупцію у всіх державних рівненських ВНЗ
12.02.2015, 20:16 93.73.49.*** 36
Маланчук своїми порадами доведе Мошинського до цугундера! А сам при цьому буде осторонь, Маланець був, є та залишається Маланцем ! Мошинський, якщо хоч одна клепка залишилась в голові, жени від себе цього радника та його шестірку Сороку ! Тоді ще є хоч якась можливість трохи протриматися біля корита! Маланчук є першим кандидатом для антикорупційного комітету !
12.02.2015, 19:26 77.123.8.*** 25
Кулуарно головним радником Мошинського є Маланчук! Робіть висновки...
12.02.2015, 07:55 93.73.49.*** 36
До нашого керівництва підходить прислів`я - застав дурня Богу молитися, так він і лоба наб`є ! Ім сказали у Міністерстві економити, так вони і економлять, тільки не там , де треба! А починати економію потрібно було з себе - відмінити всі доплати за напруженість, складність, розширеність, ..., в першу чергу по дорогому собі( ректору, проректорам, директорам, всім посіпакам які примазалися до керівництва), провести скорочення адмінперсоналу, а не викладачів - для чого повернули Яцкову, Конопуд - що це була умова Кравця на його участь у перевороті? Але університету всі ці кулуарні домовленості виходять боком викладачам та студентам! Порахуйте скільки коштів на них витрачено та що вони за цей час , крім пліток, зробили! Цим бабкам давно вже пора на пенсію!
11.02.2015, 21:23 37.54.200.*** 13
В нашому університеті відчувається присмак анархії, і зголодівші студенти 1 березня почнуть тамувати свій голод. Маючи вдалий досвід революції гідності, чом би не перетворити загальне невдоволення у видовище. Адже зараз вони відпочивають, а потім будуть працювати у подвійній нормі навантажень. Це їм і викладачам недоводоби. Зараз я ходжу на роботу за вільним графіком, проте із березня в мене буде по 4-5 пар+заочники. Що я і унівеститет виграли із 3-х місячних канікул?
11.02.2015, 21:14 37.54.200.*** ДЛЯ ВОЛОДИМИРА ТОРБІЧА
Пане Володимире, дуже велика просьба до ВАС - напишіть щось нове про Водний, навіть якщо це буде і не сенсаційний матеріал. Бачте, авторитет Четвертої влади росте щодня, зібралася дуже активна когорта дописувачів, але і мені і всім решті не зручно заходити на 9 та 10 сторінку, щоб залишити свої коментарі. Тому будь ласка стаття із ВАС!
10.02.2015, 16:21 194.44.34.*** 27
Сергій прогіб перед ПАСІЧНИКОМ зараховано
10.02.2015, 10:23 77.123.83.*** Сергій
Недаремно кажуть, що кожний думає про інших у міру своєї розпущеності. Не треба заздрити ні Пасічнику, ні Мошинському, ні Постоловському, ні іншим керівникам. То ніякі "м`які" місця, а насамперед важка і відповідальна праця. А якщо крім величезних амбіцій у когось є варті уваги програми і розумні ідеї, то пропонуйте, і ми з радістю вас підтримаємо. І тоді керувати будете ви і уже разом з вами ми будемо впевнемо крокувати у світле майбутнє. Ви це зробите краще. Спробуйте. Для людей же важливі не прізвища, а робота. А так ... Звичайно, абсолютно ідеальних людей не буває. І всі ми різні. Це нормально і зрозуміло. Але навіщо злорадно обкидати брудом інших? Він у ціль може не долетіти, а на своїх руках лишитися. Нєхарашо аднака. Виходжу із дискусії і коментування. Для переважної більшості і так усе зрозуміло. На все добре.
09.02.2015, 22:45 95.135.169.*** сергієві
як я зрозуміла, ви працівників з гавкаючими собаками ототожнюєте?
09.02.2015, 22:37 77.123.8.*** 25
І до речі, Ви реагуєте на критику аналогічно як і Ленін...))))))))))))) Може Ви родичі?!
09.02.2015, 22:35 77.123.8.*** 25
Пане Сергій, в коментарях по тексту звичайно дуже багато "водички", але є присутніми і аргументи щодо некомпетентності вказаних осіб. Якщо Ви не погоджуєтесь, приведіть будь-ласка аргументи і твердження, які б заперечували чи спростовували все що було написано. Приведіть перелік вагомих вчинків і рішень керівництва НУВГП, які мали ВИЗНАЧАЛЬНЕ значення для певної сфери діяльності вузу, і можливо, ми визнаємо що помилялися.
09.02.2015, 21:38 77.123.8.*** 25
О, перший із фан-клубу пішов...А ви випадково кумом чи другом не підробляєте по вихідних?
09.02.2015, 21:30 77.123.83.*** Сергій
Гидко читати деякі коментарі. Відразу видно ледь приховану людську заздрість і злобу. А команда у НУВГП мені до вподоби. І немає чого їм дорікати стосовно патріотизму чи меркантильності. Це усе на-ду-ма-не. Собаки гавкають, а караван іде. Так то.
09.02.2015, 21:18 93.73.49.*** 36
Вже Ленін( Лагоднюк ) не поздороляє та не вихваляє себе ! Йому. Вже пора до Шушенського разом з Крупською ( Сорокою )!
08.02.2015, 20:09 93.73.49.*** 36
Андрій Скрябін ( Кузьма) працював , щоб допогати бійцям на сході , підтримував дитячі будинки - а ви пани Мошинський, Лагоднюк , Сорока, Савіна , Пасічник для чого працюєте, якщо це можно так назвати? Скільки бронежилетів ви придбали власним коштом, скільки посадових окладів перерахували на потребу української арміі, чому ще немає стипендії від професора Мошинського для дитини- сироти( приклад же був) і тільки з власної кишені ? А чому в черзі до воєнкомату добровольцями не має патріотів Мошинського,Лагоднюка, Сороки та інших патріотів? Молоді та здорові чоловіки , офіцери - чому ховаються за спину інших, чи студенти і аспіранти,як вони вже звикли , будуть для них відстоювати державність? Майте совість , якщо ще щось у вас залишилось!!!
08.02.2015, 18:40 77.123.8.*** 25
Особливо, цинічно виглядають ці доплати, премії та додаткові заробітки в світлі того, що відбувається в державі. Коли з НУВГП хлопців відправляють в АТО, то бігають "посіпаки Погребняк" і у викладача "клянчать" гроші, щоб купити бронежилети і т.д. Питання: чому адміністрація замість того щоб ДЕРИБАНИТИ собі гроші у вигляді ПРЕМІЙ, не направила їх НА ПОТРЕБИ воїнів АТО - через офіційні канали. Якщо Ленін такий великий патріот (весь час світить своєю вишитою сорочкою, але мабуть це лжепатріотизм), то як у нього вистачило сумління ОТРИМАТИ 7000 грн премії. Адже, події на Сході, це наслідки того що відбувалося на Майдані. А Майдан дав їм посади! По-моєму це Блюзнірство! І не треба розказувати про свою допомогу, у кишеню ніхто не загляне і не проконтролює! Можна отримати 7000, а передати 7 грн, і думати, що допоміг!
08.02.2015, 11:17 93.73.49.*** 36
Як можно було призначати на посаду проректора з науково-педагогічноі та методичноі роботи " людину" , яка фактично в університеті не працювала, а займалася все життя своїми кав`ярнями і політичними ігрищами, не мала навіть на день призначення вченого звання - доцента? Ось і отримали великого методиста та піаніста одночасно! Яка цікавість для нього влазити у методичну та виховну роботу? Грошей від того додатково не отримає, пора Майдану, щоб на плечах студентів влізти до корита, пройшла і вже студенти з їхніми проблемами нецікаві! А цікаво по більше кав`ярень натикати в університеті і щоб студенти з викладачами побільше пили каву . Та поповнювали статки Лагоднюка- рентабельність від кави 500відсотків! Гроші, гроші та ще раз гроші!
07.02.2015, 21:41 95.132.232.*** 13
ПУТІН об`єднивач слов`янських земель, а ЛЕНІН НУВГП об`єднувач університету! Хай живе великий ВОЖДЬ всех времен і народов.
07.02.2015, 21:38 93.73.49.*** 36
Ніхто так не об`єнував університет як проректор Лагоднюк - зірка , світло , ювіляр , улюбленець всіх відділів ( мабуть кафедри його не люблять ! А за що його любити?) . Єдиний " ризиковий" проект, який Вождь Лагоднюк( ленін) втілив - це після того як збіг Сорока, організував переворот та захоплення адміністративних посад на які не мав ніяких прав ( ставши проректором не був навіть доцентом)! З днем народження, підлабузники!
07.02.2015, 21:29 95.132.232.*** 13
Цікавими є факти розширення адміністрації у нинішній скутий час, натомість скорочення викладацьких ставок. Кожен царьок НУВГП має секретаря чи радника. Скоро на 1 викладача буде 1 керівник.
07.02.2015, 20:16 93.73.49.*** 36
Не законно забутий Яцков М.В.- який одночасно займає в порушення Закону " Про Вищу освіту" дві адміністративні посади - завідувача кафедри хіміі та фізики, директора технічного коледжу! Хтось працює на 0.7 ставки, а хтось ( як Яцков М.В. , та Вознюк С.Т.- завідувач кафедри та радник ректора) отримує два посадових оклади. А ще Яцков М.В. як офіцер КДБ СРСР підлягає люстраціі, куди дивляться патріоти?
07.02.2015, 19:18 95.132.232.*** 13
Не зовсім добре поступає з нами наша адміністрація. Та й взагалі в І корпусі деколи страшно говорити, чи щось когось просити. До Бескід за фірмовим бланком страшно підійти, в юристів тоже кричать, референт говорити на підвищених тонах, в аспірантурі Белоконь - взалі, пора її усипити. Нормальні хлопці тільки в науковій частині (жаль не знаю як їх звати), секретарки ректора та ще в декількох відділах. От і все.
07.02.2015, 15:12 95.135.169.*** 26 до 25
ви там все про зп на ставку! потрібно додати, що це щасливчики отримують, бо ж в нас на 0.7 чи 0.9 ставки максимум працюють...
06.02.2015, 19:31 77.123.8.*** 25
http://www.0362.ua/article/281818 - ось це передрук того, що тоді відбувалося..
06.02.2015, 19:27 77.123.8.*** 25
http://www.0362.ua/article/281818 - (інформацію зі старого сайту НУВГП із фотографіями учасників "дерибану" видалили) цікаво, як справи з цими речами, чи випадково не роздерибанили земельку "під шумок"... До речі теперішній ректор, був одним серед тих, хто цим питанням активно займався разом з тодішнім керівництвом. Цікаво, було б знати, як це питання встигнули прокрутити тодішні керівники Сорока-Корецький. Може ця земля біля 7 корпусу вже належить якійсь приватній фірмі.
06.02.2015, 19:18 77.123.8.*** 25
Зверніть увагу, в жовтні 2014 п. Лагоднюк отримав премії 7058 грн, Дмитренко, Савіна і Сорока - 3528 грн, ректор - 3715 грн. Є підозра, що це вони виписали собі у звязку з проходженням акредитації НУВГП. В мене питання - а те, що працівники з "своїх кишень" оплачували "дорогих гостей", які відвідували нас у справах акредитації і ліцензування спеціальностей на кафедрах, то нам премії не треба, щоб компенсувати затрати чи ми маємо "відбити" їх у якийсь інший спосіб?!
06.02.2015, 19:09 77.123.8.*** 25
Це ми проаналізували заробітну плату ректора НУВГП, про зарплату ректора "Острозької академії" взагалі думати страшно. За описаною логікою виходить, що п. ПАСІЧНИК - РОКАМИ НЕ СПИТЬ, а все працює, працює, працює, і все на благо протого народу!
06.02.2015, 19:07 77.123.8.*** 25
Про зарплати ректорів: мабуть в цій ситуації Інспекції з праці+Фінансова інспекція слід здійснити перевірку ПЕРВИННОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, яка б підтверджувала виконання зазначених обсягів робіт нашими "ВЕЛИКИМИ ГОСПОДАРНИКАМИ".
06.02.2015, 19:00 77.123.8.*** 25
Тепер поставлю питання з іншого боку - а яка різниця між СОРОКОЮ І МОШИНСЬКИМ?! А про які приховані моменти ми ще не знаємо? А коли пп. Мошинський-Лагоднюк стали "революціонерами"? Тоді, коли попередня влада зрозуміла, що не "вседить" і треба комусь "передавати". Хто згадає, про хоч ЯКІСЬ прояви "революційної активності" Мошинського-Лагоднюка, коли "чудив" в університеті Микола Христофорович?! Не було такого! От і виходить як в математиці, відбулася ПІДСТАНОВКА, яка змін у загальний "пасьянс" не внесла. Всі "одіозні" особи залишилися в університеті, мало того, декому вдалося утриматися й на посаді. А як же ЛЮСТРАЦІЯ й очищення від корумпованих осіб.
06.02.2015, 18:53 77.123.8.*** 25
точно, Ректор НУВГП має основне місце - і за це зарплату (8 год.), далі має сумісництва півставки (4 год.), далі має погодинку....Цікава арифметика виходить, ректор працює в режимі НЕ МЕНШЕ 12 год/добу, а з врахуванням погодинки, то й усі 13..14. А їсть коли, а туалет, а перерви?! Тобто спить, скоріше за все на робочому місці. Інший варіант, якщо в основний робочий час він "на посту" до 18.00, сумісництво в нього з 18,00 до 22,00...ТО ПОГОДИННЕ НАВАНТАЖЕННЯ для студентів він читає десь з 22,00 до 24,00..Ну, якщо цьому є правда, тоді і надбавка і всі перераховані види заробітної плати є ЗАСЛУЖЕНИМИ!
06.02.2015, 16:45 194.44.34.*** таран
не встояло керівництво нувгп перед спокусою .не подумали про те,що встановлювати собі надбавки у такий скрутний час це паплюжити ідеали Революціі.Адже студенти вірили у покращення.У своє,а не ваше.Перераховуйте хлопці оці кошти за високі досягнення у Фонд підтримки АТО і не забувайте.що на фронті потрібні спеціалісти.
06.02.2015, 00:03 77.123.8.*** 25
Ставка старшого викладача в НУВГП 2556, якщо має ступінь+15%. Доцент 2914 грн+15 (за ступінь кандидата) +25% (за вчене звання, якщо має атестат). Це рядовим, тим хто без надбавок всякого роду працює.
05.02.2015, 23:45 93.73.49.*** 36
Будь ласка , в динаміці по роках та в порівнянні з іншими категоріями працівників в університеті - професори, доценти, старші викладачі, викладачі. Щоб всі побачили як живе простий народ , а не тільки керманичі!
05.02.2015, 21:17 213.174.12.*** Володимир
Домовились - зясуємо зарплати інших ректорів і проректорів також. але не так швидко - це все громадське навантаження - потребує часу. Також зясуємо заробітки пана Постоловського, попри його приховування.
04.02.2015, 22:37 77.123.8.*** 25
Підтримую 94.179.224.***. Думаю Корецький "вмів замітати хвости". Якщо він і провертав певні афери, то у більш творчий спосіб. А-от попередник Сороки (Гурин і команда) не гребували тим, що призначали собі "баснословні" премії - за тими ж статтями, що й теперішній ректор, тобто за складність, секретність, за високі досягнення. І якщо витягнути їхні заробітки наверх, то можемо багато цікавого побачити. Думаю, в Гурина були загальні заробітки в середньому за рік на рівні Пасічника (може трішки скромніші, хоча...). До речі, термін кримінальної відповідальності (якщо будуть доведені відповідні порушення у попередні роки) ще не минув. Сам пан Гурин обгрунтовував необхідність у преміях тим, що треба "возити у верхи". По НУВГП ходить така історія, коли він і проректори виписали собі величезні квартальні премії, а на другий день з самого ранку прибігли в касу їх здавати, бо "шумок піднявся" з якоїсь причини...
04.02.2015, 21:45 94.179.224.*** для Володимира 213.174.12.***
Пане Володимире Ви надаєте дуже цікаву інформацію, але потурбуйтеся про пана професора Гурина Василія, бо він пішов, йому також обідно, що його не згадують. А Корецький, Кравець. Хотілося б побачити сумарну таблицю по роках і ректорах. Це ж публічна інформація!
04.02.2015, 20:38 93.73.49.*** 36
Давно пора відкрити та порівняти: на скільки відрізняється середня зарплата завідувача кафедри, рядового професора, доцента , старшого викладача, викладача від середньої зарплати ректора! Та порівняти один та другий університет і зрозуміти - де тільки за себе дорогого турбуються, а де хоч трохи і за людей не забувають! І ще відкрити та порівняти виплати за минулі роки 2012, 2013! Володимир, є над чим працювати!
04.02.2015, 18:22 77.123.8.*** 25 до 36
в січні лютому 2014 р. наскільки памятаю левицька була в.о. ректора, тобто ці пани просунулися після того як втік яник і все почало хитатися...такий час був, що хитрі вичікували іі здали моменту, щоб посадити дупи в тепленьке місце...ми як і при ющенку вірили, що прийшло спасіння...Але, мабуть наївних українців помилки нічого не вчать (про себе в тому числі)((((((((
04.02.2015, 17:55 77.123.8.*** 25
Я й так скажу...Ставка 2914 грн.+15% за науковий ступінь+25% за вчене звання...це доцента...
04.02.2015, 17:50 93.73.49.*** 36
А чого так скромно керманичі НУВГП промовчали за заробітну плату у січні- лютому 2014 року? Чи взагалі вони в цей час не отримували зарплату? Чи може бояться порівняння того - наскільки виросли їхні статки після того як дірвалися до корита??
04.02.2015, 17:43 93.73.49.*** 36
Яка фахова дискусія? Керівники ВНЗ вчинили корупційні діі, а Володимир їх виявив і як законослухняний громадянин повідомити відповідні державні органи - не можуть при існуючій нормативній та законодавчій базі керівники ДВНЗ отримувати без порушень в такому розмірі заробітну плату! Наприклад , який розширений обсяг робіт може бути у ректора? Він що одночасно виконував обов`язки відсутнього на той час проректора? Ні, ще й умудрився собі нарахувати за сумісництво , і цього здалося мало - приписав ще й погодинку! При такому навантаженню він повинен з аудиторії не виходити, а хто його там бачив?
04.02.2015, 16:45 213.174.12.*** Володимир
Схоже, що в коментах мало фахових дискусій - самий срач. Думаю, що відкриємо також зарплати і надбавки всіх інших викладачів :) побачимо за чим лиють сльози
04.02.2015, 16:42 213.174.12.*** Володимир
Для 93.73.49.*** - Пасічник (як і всі інші бюджетники) отримував зарплату не від влади, а від платників податків - пора вже мислить НЕ совковими категоріями.
04.02.2015, 16:40 213.174.12.*** Володимир
Для 93.73.49.*** - Відповідаю вам тим самим: Всім відомо що пан Мошинський з паном Лагоднюком ВАШІ найкращі друзі ! Якщо не так то розберіться як людина одночасно може отримувати три оклади, та чи всі доктори отримують таку оплату?
04.02.2015, 16:37 213.174.12.*** Володимир
Для 46.175.148.*** ДОВІДКА - НА РІВНЕНЩИНІ ЛИШЕ ТРИ ДЕРЖАВНІ УНІВЕРСИТЕТИ і зарплати, які в них виплачуються - це публічна інформація. Ще один універ приватний - МЕГУ. І ще філії є інших універів.
04.02.2015, 12:45 46.175.148.*** 525
І ще виникає цікаве питання. Якщо вуз такий класний, а за якихось півроку він таким реально стати не зміг би, то який сенс мала процедура зняття Сороки? Загалом суцільна с...ка.
04.02.2015, 11:41 194.44.34.*** патріот
А чому Мошинському б А чому МОШИНСЬКОМУ ЛАГОДНЮКУ СОРОЦІ не показати свій патріотизм на Сході добровольцями і нетільки наряджатися в сорочки вишиванки Де особистий приклад у вихованні патріотів Гроші тягти всі вміють а за державу боротися не всі
04.02.2015, 09:33 37.57.114.*** козак
думаю, що так...адже ректори напряму укладають угоду з МОН України....
04.02.2015, 00:25 95.135.169.*** песиміст
цікаво ,чому не дотримуються Закону про освіту, в якому чітко прописано заборону сумісництва у вузах! питання: хто знає, чи можна віднести до ректорів вишів розпорядження уряду про мінімальну ЗП чиновника не меншу 7-10 мін з/п?
03.02.2015, 23:35 93.73.49.*** 36
Хитро зроблений І. Пасічник між струйками перебіг від кровавого Кучми до ще більш кровавого Януковича( весь час тримався вірного курсу партіі ЗаЄду, Наша Украіна, Регіони, Свобода...) Ніде не був замічений з тим , що десь висловив свою принципову позицію... Бо її не має. При цьому коли людей розстрілявали на Майдані в лютому 2014 року спокійно отримав від злочинної влади аж 29 тисяч гривень! Запитання- скільки пани Пасічник та Мошинський перерахували особистих коштів зі своїх не маленьких зарплат на підтримку АТО, Української арміі? Чи слабо, чи тільки набивати кишені вмієте?
03.02.2015, 23:08 194.44.158.*** Піраміда!
Сергій Мавроді вже давно всім довів, що, коли організовуєш піраміду, то завжди краще бути зверху! Наша профанована наскрізь освіта нікому не потрібна крім цих хитрих дядьків!
03.02.2015, 23:05 78.111.186.*** веселик
А мені цікаво чому не "відкрився" РДГУ. Чому інші державні вузи інформацію надали, а керівництво РДГУ - ні. Може йому пора зрозуміти, що надворі 2015 р.???
03.02.2015, 22:48 77.123.8.*** 25
Пане 176.241.135.*** Андрій. Якби хоч один з вузів стояв близько до самого найменш рейтингового вузу США Ваше порівняння було б справедливим. А як назвати людей, які в Колективному договорі прописують різноманітні механізми стимулювання фактично під себе коханих, як назвати тих хто агітує рядового співробітника за свої кошти їздити у відрядження (потім звичайно повертають, але це розтягується на 2-3 місяці), тих хто "натякає" і "мотивує" відмовлятися від надбавок за науковий ступінь і вчене звання викладачів, хто чорт-зна що зробив з навчального графіку, коли ми фактично два місяці сидимо в неотоплюваних приміщеннях і без студентів, тих хто "схиляє" викладачів ставити оцінки за "існування студента", тих хто прийшовши на хвилі піднесення - нікого не змінив, і залишив всіх "аферистів від науки" біля кормушки, тих хто фактично хоче вирішувати свої вузькі інтереси, а не ІНТЕРЕСИ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, тих хто не в змозі провести кардинальних змін на краще замінивши "крепких хозяйственн
03.02.2015, 21:20 93.73.49.*** 36
А давайте гянемо на заробіток в доларовому еквіваленті доцента( але не підлабузника Сороки) , а звичайного доцента- на якому тримається все навантаження університету, на заробіток старшого викладача- матері- одиначки, на заробіток викладача після аспірантури , якому ще захищатися та одружуватися ! А ректор не наливає, він рекламує зранку кав`ярні Лагоднюка, за що той йому наливає!
03.02.2015, 20:44 176.241.135.*** Андрій
Гляньте на заробіток в доларовому еквіваленті. 1000 доларів це навіть не середня зарплата в США і ректор не наливає каву в Старбаксі
03.02.2015, 19:51 93.73.49.*** 36
Чому мовчить така підзабута інституція як Клуб докторів НУВГП? Пан Древецький, пан Кожушко - запитайте у члена клубу пана Маланчука- чому погодинку він приписує тільки ректору,проректорам і чому вона не доходить до звичайних без високих посад докторів? Чи для того щоб отримувати по максимуму всі доплати, погодинку треба стати ректором? Жадібність вже не одного згубила!
03.02.2015, 19:03 93.73.49.*** 36
Цікаво-як одночасно пан Мошинський за той же робочий час отримує три оклади - посадовий, за сумісництвом, за погодинкою! Тобто тричі по три тисячі , а робочий час 8 годин! Коли ж він все стигає і напружуватись, і розширюватись , і людей які працюють на одну ставку , а то і не повну відправляти у відпустку за свій рахунок на два місяці ! Володимир - всім вже зрозуміло , що пан Мошинський з паном Лагоднюком ваші найкращі друзі ! Якщо не так то розберіться як людина одночасно може отримувати три оклади, та чи всі доктори отримують таку оплату? Чи він тільки за себе та подругу Савіну турбується?
03.02.2015, 18:47 46.175.148.*** 525
Якщо вже аналізувати, то очевидна упередженість, А що на Рівненщині лише три вузи? Кожен не без проблем. Життя таке. Але є вузи, яких "Четверта влала", принципово чи ні,не чіпає. Отримали там освіту нібито журналіста? Якщо ні спростуйте і тоді вибачте.
03.02.2015, 17:18 91.237.245.*** Андрій
Цікаво яка зарплата у керівництва РДГУ, що вони її так сумлінно приховують???
03.02.2015, 16:47 213.174.12.*** Володимир
Цікаво, що в депутатів і міністрів менші :)
03.02.2015, 16:47 194.44.158.*** Ольга
Зарплата в ОА вища, тому що там хабарів не беруть)))А в інших вони собі чорною зарплатою ще мають більше в три рази.
03.02.2015, 12:40 77.123.67.*** так
Нормальні зарплати, як на таку відповідальність. Цікаво лише чому така велика різниця між зарплатами в цих ВУЗах. Чим Острозька академія краща?
03.02.2015, 10:08 194.44.95.*** Антон
В РДГУ зараз працюють працівники та студенти. Опалення немає. Обігрівачами їх не забезпечують. Температура в приміщені +4. Люди мерзнуть і всім пофіг!
03.02.2015, 03:11 37.55.250.*** Ілля
Та бля за#бали ви вже своїми статтями. І що толку? Хтось з ним стане отримувати менше? Якось беззмістовно і ще й неграмотно пишете Копайте під себе.
03.02.2015, 00:53 77.123.8.*** 25
Зверніть увагу! Ректор тільки вступив на посаду, НУВГП в фінансовому колапсі, а йому щомісячно нараховується надбавка "за високі досягнення"...Цікаво, що ж ми такого високого досягли у березні і квітні 2014 р.? Наступне, чим не гребують наші "керьовніки" це складність та напруженість. Цікаво, а над чим це так всі "напружилися" (я розумію, що протягом робочого дня всім доводиться час від часу напружуватися, але так щоб за це й ще платили. Це можуть тільки найбільш достойні.)?! Що такого робили, що виходить за межі посадових обов`язків чи вимагає надзусиль?! Може корпус новий ввели?! Та ні, вони всі гуртом двері поміняли у 2 корпусі, а це вже "напряг". Таке враження, що люди їх особисто вставляли. І на закінчення - яка різниця між командою Сороки-Корецького і Мошинського-Лагоднюка. Відповідь: другі лише "бліда тінь" перших. Все залишилось без змін, лише обличчя інші.
03.02.2015, 00:42 77.123.8.*** 25
ну навіщо ж Ви так, тепер п. Мошинського і Со будуть "брати завидки" по відношенню до п. Пасічника і його Со....Він просто бідний на фоні Пасічника!
02.02.2015, 23:54 213.174.12.*** Володимир
Як на мене - зарплати в них нормальні, як на людей таких посад. А далі вже платники податків хай зясовують чи відпрацьовують вони ці кошти.
02.02.2015, 23:46 77.123.83.*** цікавенько
і яка мета цих публікацій? дешево!
02.02.2015, 22:19 95.132.190.*** Студент НУВГП
ОХ НІФІГА СОБІ!!!!! Якби кожен з них скинувся в місяць хоча б по 500 грн. на студентів, в плані самоврядування, то ви навіть не уявляєте що з того можна було б зробити для студентів!

Розслідування

Рівненщина

Волинь

Консультації

в Україні та світі

вгору