РІВНЕНЩИНА

Найкращий і найгірший рівненські університети: огляд рейтингів

04.02.2015, 07:00      ІА «Рівненське агентство журналістських розслідувань»      Переглядів: 11150

Університет НУВГП майже завжди на перших місцях, а університет РДГУ, яким беззмінно, з часу заснування, керує Руслан Постоловський в аутсайдеарах. Чому? Дивіться в матеріалі

З різних і за різні роки освітніх рейтингів найвищі позиції займає Національний університет водного господарства та природокористування (НУВГП), а найнижчі, переважно, Рівненський державний гуманітарний університет (РДГУ). Також в рейтингах присутні Національний університет «Острозька академія» та Міжнародний економіко-гуманітарний університет. Як університети Рівненщини переміщалися, з’являлися, зростали, падали і вилітали з рейтингів дивіться у публікації.

Міжнародний моніторинг українських ВНЗ 2012-2014 роки

Донедавна вітчизняні університети взагалі не аналізувалися однією із найавторитетніших міжнародних організацій SciVerse Scopus. Однак у квітні 2012 року SciVerse Scopus склав рейтинг із 97-ти українських закладів вищої освіти. Жоден рівненський університет до нього не потрапив.

Цей рейтинг складається із використанням одного з найавторитетніших критеріїв у міжнародному освітньому просторі – місця навчального закладу у науковій роботі.

Станом на жовтень 2013 року – у рейтингу українських ВНЗ на 78 місці із 115 – НУВГП.

Станом на серпень 2014 року – у рейтингу на 77 місці із 120 – НУВГП. Жодних інших рівненський університетів немає.

Український рейтинг ВНЗ «Компас» 2012-2013 роки

Цей рейтинг здійснювався неприбутковим порталом про вищу освіту за підтримки компанії СКМ та Всесвітнього банку. Його критерії і методологія базуються на максимально практичних показниках якості:

1) Опитуванні компаній-працедавців.

2) Опитування випускників ВНЗ, які беруть участь в рейтингу.

3) Опитуванні експертів.

В рейтинг потрапили ВНЗ ІІІ-IV рівнів акредитації, які мають такі спеціальності як: бізнес/економічні спеціальності, правознавство, інженерні/технічні спеціальності, інформаційні технології (ІТ), архітектура/будівництво.

У 2012 році серед 232 ВНЗ рівненські університети зайняли такі місця:

42 місце у НУВГП («23» балів – «оцінка експертів», по «5» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «78» бал оцінка випускників ВНЗ).

90 місце у Національного університету «Острозька академія» («7» бал – «оцінка експертів», по «5» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «90» балів оцінка випускників ВНЗ).

106 місце у Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка Степана Дем᾽янчука» («1» бали – оцінка експертів, «0» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «95» балів – оцінка випускників ВНЗ).

185 місце у РДГУ («3» бал – «оцінка експертів», по «0» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «42» бали оцінка випускників ВНЗ).

У 2013 році серед 238 ВНЗ рівненські:

53 місце у НУВГП («20» балів – «оцінка експертів», по «11» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «61» бал оцінка випускників ВНЗ).

137 місце у НУ «ОА» («1» бал – «оцінка експертів», по «0» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «100» балів оцінка випускників ВНЗ).

212 місце у РДГУ («1» бал – «оцінка експертів», по «4» бали «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «46» балів оцінка випускників ВНЗ).

227 місце у МЕГУ («2» бали – оцінка експертів, «0» балів «оцінка роботодавців» та «співпраця ВНЗ і роботодавців», «47» балів – оцінка випускників ВНЗ).

Рейтинг ВНЗ «ТОП 200 Україна» 2006-2014 роки

Цей рейтинг проводить Центр міжнародних проектів «Євроосвіта». Центр міжнародних проектів «Євроосвіта» створено у 2003 році за ініціативою та підтримкою Науково дослідного інституту прикладних інформаційних технологій Кібернетичного центра НАН України.Методику цього рейтингу створено відповідно до Берлінських принципів ранжування ВНЗ. Вона базується на використанні прямих вимірів та експертних думок. Діяльність ВНЗ оцінюється за допомогою інтегрованого індексу, який складається з таких складових: індекс якості науково-педагогічного потенціалу, індекс якості навчання, індекс міжнародного визнання.

 

Саме у 2011 році ректор Руслан Постоловський отримав від президента Віктора Януковича орден за заслуги.

Рейтинг Міністерства освіти і науки України 2011-2012

Рейтингу МОНУ за 2011-2012 навчальний рік базується на таких критеріях: міжнародна активність, якість контингенту студентів, якість науково-педагогічного потенціалу, якість наукової та науково-технічної діяльності, ресурсне забезпечення. Чомусь за інші роки такого рейтингу на сайті МОНУ немає.

Інтернет-рейтинг українських вишів 2014

Нещодавно до системи авторитетного міжнародного рейтингу інформаційної політики освітніх закладів в Інтернет-просторі Webometrics було включено й Україну. «У процесі складання Webometrics Ranking of World`s Universitiesрозробниками враховується кількість проіндексованих пошуковими системами сторінок сайту вищого навчального закладу, зовнішні посилання на нього, цитованість ресурсу, а також кількість завантажених на сайт файлів. Іншими словами, оцінюється змістовна та інформаційна складова web-сайту навчального закладу.

Ось які бали в цьому рейтингу отримали університети Рівненщини в 2014 році із 313 навчальних закладів України:

НУ «Острозька академія» – 65.

НУВГП – 78.

МЕГУ – 165.

РДГУ – 219.

Консолідований рейтинг ВНЗ Рівного і області від Освіта.ua

Інформаційний ресурс «Освіта.ua» представив рейтинг ВНЗ Рівного і Рівненської області, що посіли найвищі місця в консолідованому рейтингу вищих навчальних закладів України 2014 року.

В цьому рейтингу поєднання трьох рейтингів – Топ 200 Україна, Webometrics і Scopus.

«Якщо в якому-небудь із рейтингів вуз не був представлений, то йому присвоювалось місце, наступне за останнім у цьому рейтингу (201, 313, 119).» – зазначено в критеріях. 119 місце означає, що РДГУ, МЕГУ і ОА не потрапили в рейтинг Scopus.

Назва навчального закладу
Місце
Місце у загальному рейтингу
Топ 200 Україна
Webometrics
Scopus
Підсумковий бал
Національний університет водного господарства та природокористування
1
53-55
69
78
72
219
Національний університет "Острозька академія"
2
89-90
105
65
119
289
Міжнародний економіко-гуманітарний університет
3
155
134
165
119
418
Рівненський державний гуманітарний університет
4
211
189
219
119
527

Пояснення представників університету-аутсайдера

У Національному університеті водного господарства та природокористування ректора обрали в минулому році. В Острозькій академії та Міжнародному економіко-гуманітарному університеті ректори залишаються з часу заснування цих ВНЗ. А ректора Рівненського державного гуманітарного університету викладачі та студенти вибиратимуть цього року в березні.

Як видно з рейтингу РДГУ з 2006 по 2014 роки ВНЗ втратило 102 позиції в рейтингу - з 87 місця на 189-те. А в консолідованому рейтингу має найнижчу позицію.

Це в той час, коли майже 74% вчителів рівненських загальноосвітніх навчальних закладів – випускники РДГУ (РДПІ) – за інформацією Рівнеради на запит Рівненського агентства журналістських розслідувань 1 854 вчителя (73,48%) із 2 523 вчителів, що працюють в Рівному.

Рівненське агентство журналістських розслідувань звернулося до тих, хто очолює чи може очолити університет-аутсайдер в рейтингах українських ВНЗ із проханням пояснити чому рейтинги РДГУ такі низькі.

Я не згідний з такими оцінками

В.о. ректора РДГУ, претендент на посаду ректора Руслан Постоловський:

– Рейтинг має море всяких моментів. Ви що, хочете сказати, що в нас менше докторів і професорів, ніж в РЕГІ (колишня назва МЕГУ - ред) чи «Острозькій академії»? В нас більше видань ВАКу. В нас приймають кандидатські екзамени, а там не приймають. У нас вчені досягнення, в спорті, в міжнародних зв’язках. В нас чемпіон Європи, виграв в юнацьких олімпійських іграх у Китаї, у Франції. Всі пишуть його прізвище, але не пишуть, що він студент РДГУ. Я не згідний з такими оцінками. Можу бути згідний, що у «водному» трохи більше. А якщо нижчий рейтинг, то що – закривається вуз? Ні. Просто треба намагатися, щоб рейтинг був вищим.

Неефективне використання людського потенціалу

Претендент на посаду ректора РДГУ, керівник кафедри політичних наук РДГУ Максим Гон:

– Низькі показники РДГУ в нещодавно оприлюдненому інтегрованому рейтингу вишів України засвідчують ту негативну тенденцію, яка вперше далася взнаки ще у 2007 році. Тоді університет буквально за один рік опустився у рейтингу ТОП 200 аж на 60 позицій. Вже наступного року він взагалі не потрапив до цього рейтингу.

– Це жодною мірою не означає, що університет несподівано припинив свій розвиток. За багатьма показниками він продовжував хай і повільно, але прогресувати. Однак такі низькі темпи розвитку виявилися неадекватною відповіддю на виклик часу: якщо значна кількість українських вишів стрімко пішла вперед, використовуючи новітні освітні технології, то РДГУ так і залишився на попередніх позиціях менеджменту, вже не встигаючи відповідати на нові виклики ринку освітніх послуг.

– Якщо оцінювати позиції вишу у контексті критеріїв рейтингових систем, маємо цілком задовільний стан із якістю науково-педагогічних кадрів та контингенту студентів. Але це єдині критерії, за якими виш все ще залишається на плаву. Тобто маємо непоганий людський потенціал, який, очевидно, недостатньо ефективно використовується.

– Застарілість наявної матеріальної бази, відсутність ефективної системи заохочення викладачів до наукової роботи, активності у напрямку міжнародного співробітництва, комунікації з інститутами громадянського суспільства й роботодавцями, незадовільний рівень залучення сучасних IT до управлінського процесу – основні риси неефективного використання людського потенціалу за нових реалій глобалізації та інформаційної й менеджерської революцій.

– Ще до середини 2000-х років патерналістська модель управління давала можливість університету залишатися на плаву, але відсутність будь-яких серйозних системних змін врешті дала свої плоди, які й призвели до таких невтішних показників у рейтингах.

Керівна посада руйнує людину

Претендент на посаду ректора РДГУ, професор Микола Бордюк:

– Ви ж бачили самі, чому такі рейтинги. Наука, як така, відсутня. Сайт, як такого серйозного вузу, нікуди не годиться. Там же в рейтингу зазначено. Люди по 15-20 років керують університетом і перебувають на пенсії, яких нічого не цікавить, крім заробітної плати. Тому так і склалося. Бо не може людина 15-20 років керувати університетом. Якщо немає можливості молодим докторам, кандидатам наук рухатися до тих посад, то так і складається. Бо вони вже досягли усього, що потрібно, і вони менш цікавляться тим, що в університеті, а цікавляться тим, що їм потрібно. Ми отримали новий Закон про вищу школу, в якому чітко зазначено, що два терміни [може перебувати ректор на посаді] – не більше. Керівна посада взагалі руйнує людину в розумінні науковця і так далі.

Над публікацією працювали Володимир Торбіч, Андрій Журавський, Антоніна Торбіч


КОМЕНТАРІ

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту з конкретними зауваженнями і коментарі будуть адміністровані. Разом з тим нагадуємо, що згідно із українським законодавством, ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за оціночні судження.

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором

03.04.2015, 18:04 77.123.21.*** Анатолій
А ще практикується в МЕГУ подвійна документація. Вони там самі запуталися в контингенті, тому що постійно роблять підтасовки.Уявіть собі до чого додумалися. Студент фактично навчається на заочній формі, а по міністерських документах проходить як студент стаціонару. дуже прикро, що в період реформування вищої освіти через таких махінаторів процвітають не ті престижні на всю Україну університети, що давно себе зарекомендували, а такі хибні заклади, що незаслужено відбирають у них студентів контрактної форми навчання. Щоб Вас не втомлюватипрізвищами зазначу, що лише за два останні роки таких студентів більше 300. Ось такі місцеві Остапи Бендери.
03.04.2015, 18:00 77.123.21.*** Анатолій
Що там довго голову ламати. Я подивився в ЕДБО лише на цей рік вступу(2014), то в МЕГУ перли. Разючі факти - Молодший спеціаліст з оціночної діяльності (Демиденко Павло Павлович ) вступив на бакалаврат зі здоров"я людини, молодший спеціаліст з обслуговування та ремонту двигунів (Пасічник Олег Ігорович) також захотів стати фізичним реабілітологом. І все це без ЗНО та за скороченим терміном навчання.Молодший спеціаліст з фізичного виховання (Веселовський Ярослав Ярославович) вступив на бакалаврат з інформатики за скороченим терміном, а молодший спеціаліст з ресторанного обслуговування Ткачук Марина Миколаївна вступила на бакалаврат з початковаго навчання за тим же скороченим терміном без ЗНО. Таких прикладів Не перерахувати як в минулій вступній компанії так і в попередні роки.Можна лише здогадуватисящо там творилося, коли не було ЕДБО.
03.04.2015, 17:17 37.143.9.*** Студент1
Дійсно, жах
03.04.2015, 17:11 176.9.136.*** Студент
Жах, що в тому МЕГУ твориться. Але ж є якість контролюючі органи, куди дивиться МОН України?
02.04.2015, 13:42 176.9.136.*** Петро
Тут говорять про державні ВНЗ. А що вже робиться у приватних-то жах. Демянчук та його команда з МЕГУ , наприклад, все купили в МОН. Статус ВНЗ 4-го рівня це профанація. Найбільше на що ця контора заслуговує - це ПТУ. І то в Рівному є ці заклади набагато кращі.Якби шановні професори з Рівненщини та Києва знали, що вони без їх згоди записані в ліцензійних та акредитаційних справах як завідувачі кафедр МЕГУ, що працюють, на постійній основі, то були б дуже здивовані та зустрілися б з аферистами в суді. Ціла низка професорів з трьох державних університетів не підозрювали, що керують кафедрами в МЕГУ. Так проф, Стефанишин Дмитро (НУВГН) числився зав кафедри інформаційних систем, проф.Будз Маркіян (НУВГП) числився завідувачем кафедри географії, проф. Лісова Світлана (РДГУ) числилася зав.кафедрою педагогіки, проф Хом"як Іван (Острозька Академія) числився зав.кафедри української мови та літератури. А от Дем"янчук А.С. в документах по загальній акредитації записав себе завідувачем кафедри фізичного виховання, хоч насправді завідував кафедрою педагогіки.
04.03.2015, 11:31 194.44.172.*** Староста
Не знаю чи це відноситься до рейтингу ВУЗу, але в РДГУ від початку навчання в 2 семестрі (23 лютого) не знайшли коштів для того, щоб надрукувати журнали академічних груп(((((
27.02.2015, 14:09 37.19.168.*** 81 до 77.123.23.***
Вибачте, але роздули з педагогіки чорт-зна що....У нас фінансування на педагогіку за обсягом в Україні = фінансуванню на всю математику...Тому, що коли суспільство не здатне творити дійсно ВАЖЛИВІ І РОЗУМНІ речі, то воно творить псевдоекономіку і псевдопедагогіку - підміняючи поняття науковець на "словоблуд"... У нас наприклад економістів хоть греблю гати, а живемо ми гірше африканців....У нас був міністр-педагог і тьма інших гуманітаріїв при владі, а порядку немає як в початковій, так і в середній, так і у вищій школі..А на рахунок Скопуса скажу , що є безліч безкоштовних журналів з високим імпакт-фактором...Але всяку-всячину вони публікувати не будуть, стаття має мати ВІДПОВІДНИЙ РІВЕНЬ...
26.02.2015, 22:03 77.123.23.*** ****
Нерозумно написані розумні речі. Більшість звертає увагу на рейтинг у скопусі, але жодна людина не зазначила, що публікації у виданнях цієї міжнароної наково-метричної бази є неймовірно дорогими. Перш ніж писати та поливати брудом викладачів рівненських вишів за пасивність на міжнародній науковій арені, слід було би спочатку дослідити, скільки науковець повинен сплатити виданню за публікаюї його наукової роботи у скопусі. Для бажаючих опублікувати дослідження з педагогіки середня вартість становить 1000$, найнижча - 600$. У якому рівненському університеті ТАКІ зарплати? Я таких не знаю. Тому, мої любі, по рейтингу скопус слід визначати не рівень науковості, а самі розумієте що. Державні вузи рулять - НУВГП, ну і РДГУ, судячи по коментарях хоче доганяти.
21.02.2015, 10:18 93.73.49.*** Про
Люди написали, що розумний- а всі інші , які непри посадах( а краще при двох) - дурні!
20.02.2015, 19:35 95.135.169.*** 26 до 77
ну раз так робить, значить має право! Вас що, завидьки беруть?
20.02.2015, 15:32 194.44.34.*** 77
Яким викладачам мати додатковий заробіток- собі рідному; сину; донці; невістці; Сороці; Мошинському; Лагоднюку; Клименку- батьку та сину; Кушнір та всім іі родичам;Павлову та всім його родичам; Левицькій та всім іі родичам ? І всі ці заработки за рахунок основноі частини викладачів ! Бо самий хитрий та розумний !
19.02.2015, 16:16 95.135.169.*** 26
а я вважаю, що Маланчук успішно керує ІПО і дає можливість викладачам мати додатковий заробіток! так що йому потрібно дякувати за це!він уособлює "ум,честь і совість" НУВГП багато років, і ще буде дуже довго робити те саме
18.02.2015, 16:41 8.39.120.*** Дід Панас
Гоп чук Маланчук шапка на кілочку вкрав у держави штани, а в Водніку сорочку
18.02.2015, 13:30 8.39.120.*** Лариса Маланчука
Мошинський, вижени мого тестя геть він і мене дістав. Брехун.
18.02.2015, 09:02 194.44.34.*** патріот
Маланчук мав всіх на увазі Як крав так і продовжує красти
17.02.2015, 21:44 194.44.94.*** БудівельНик
тожитку №8, 2 будинки - собі і сину, 2-3 десятки людей "підставлених" у "водному", 2-3 десятки задів підлизаних... "- Все, все, чтo нажил непoсильным трудoм, все же пoгиблo! 3 магнитoфoна, 3 кинoкамеры заграничных, 3 пoртсигара отечественных, куртка замшевая - три куртки."
17.02.2015, 21:17 194.44.94.*** БудівельНик
Для патріота - я вже писав в сусідній темі "Никто не забыт И ничто не забыто": 3 дисертації липових - 2 собі (з липовими впровадженнями), сину (чужу - переписану української мовою). Ще по одній клепає - сину (дохтурську) та невістці (у 2007 закінчила РДГУ за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність». У 2009 році закінчила Інститут довузівської підготовки та післядипломної освіти НУВГП (тесть-директор, чоловік - основний викладач) за спеціальністю «Економіка підприємства». З 2010-2013 року аспірант НУВГП на кафедрі фінансів і економіки природокористування. у січні 2014 року зарахована на посаду асистента кафедри державного управління та місцевого самоврядування (до Корецького прилаштував. Не знав, що той вже тікає? Пропали сумісні публікації!!!), де закріплена здобувачем за спеціальністю 25.00.02 - механізми державного управління з темою дисертаційного дослідження «Розвиток державної політики раціонального користування надр» - яке чудове перевтілення - гуманітарій-економіст-ге"олух"), 2 квартири незаконно-позачергових - собі і дочці в реконструйованій частині гур
17.02.2015, 15:33 194.44.34.*** патріот
Чого забули про МАЛАНЧУКА ?
17.02.2015, 15:33 194.44.34.*** патріот
Чого забули про МАЛАНЧУКА ?
17.02.2015, 14:50 176.9.136.*** ababa
Звичайно, в кожному універі є якийсь позитив та негатив. А ректор Демянчук добрий махінатор. В цьому університеті все побудовано на підтасовках. Побачимо, чи Торбічі будуть чесними і не видалять це, адже є випускниками міжгалактичного. Багато хто знає, а більшість догадується, що в МУГУ все махлюється - від матеріалів міцензування та акредитації до видачі дипломів. Пора запросити прокуратуру, щоб все гівно яке там є виплило на поверхню. Походеньки доктора ПІ - це квіточки у порівнянні з тим, що " чверить" т.з. ректор Демянчук А,С. Поплавський відпочиває.
17.02.2015, 14:47 176.9.136.*** ababa
Я погоджуюсь з Петром, лише випускники та реальні знання важливі.
17.02.2015, 14:41 91.233.249.*** Meg
В МЕГУ все добре. І ректор Там молодець. Так розбудував матеріальну базу.
17.02.2015, 14:38 91.233.249.*** Meg
При чому тут МЕГУ. Мова йде про найкращий та найгірший університети. А МЕГУ в рейтингу на третьому місці. Це нормальний університет і мені там легко вчитися.
17.02.2015, 14:36 91.233.249.*** НАТА
Ви паплюжите державні університети, які дійсно здійснюють підготовку фахівців на належному рівні, попри складну фінансову ситуацію в державі. І при цьому нічого не говорите про приватні контори, які ще на жаль залишилися в Рівному. Я не проти приватної освіти, а проти таких контор. Я думаю, що іржать навіть коні - МУГУ - третій в рейтингу. По фальсифікаціях і надуванню щок - перший.
17.02.2015, 14:14 193.28.228.*** Петро
Найкращі та найгірші скоро визначатимуться за тестуванням випускників.
14.02.2015, 21:10 37.55.42.*** 13
Панове, в нас вже вимальовується третя фігура, яка має бути х.
14.02.2015, 12:10 77.123.8.*** 25
http://4vlada.com/rivne/28641 - чогось усі забули про ось цей матеріал...
13.02.2015, 22:47 93.73.49.*** 36
Яке відношення має Маланчук до Гірничоі справи ? Крім того , що приписався до двох поважних докторів- гірників( дивись сторінку кафедри) , їх ніхто не бачив в університеті, а за них зарплату відгадайте хто? Правильно - наш Маланчук ! Таким чином за собою тримає кафедру, голову мороче студентам- лекції читає з листочка, з себе корче великого науковця (практично Мєндєлєєва Д.) , та ще за це отримує по три оклади !
13.02.2015, 20:04 89.129.81.*** Павлік Морозов
Маланчук минулого року закрив в кабінеті студентку Іванчук і хотів її трахнути.
13.02.2015, 19:50 8.39.120.*** Коля
Пане Мошинський!!! Чому Маланчук є Вашим радником. Ви чогось не доганяєте...... Якщо ні, то опустимо Вас і Зіновія в сміттєвий бак. так що думайте, що робити. Женіть його з універу
11.02.2015, 21:12 37.54.200.*** 13 для 213.174.12.*** Володимир
Пане Володимире, дуже велика просьба до ВАС - напишіть щось нове про Водний, навіть якщо це буде і не сенсаційний матеріал. Бачте, авторитет Четвертої влади росте щодня, зібралася дуже активна когорта дописувачів, але і мені і всім решті не зручно заходити на 9 та 10 сторінку, щоб залишити свої коментарі. Тому будь ласка стаття із ВАС!
11.02.2015, 17:40 93.73.49.*** 36
25 - наша перша перемога над корупціонерами - бригадою Мошинського-Лагоднюка, вони злякалися! Вже звільняють посади завідувачів кафедр! Вже зрозуміли , що дві адміністративні посади займати заборонено при тому , що викладачі мають навантаження 0.7 ставки! Але півроку все керівництво незаконно отримувало зарплату по двом посадах !
11.02.2015, 07:30 93.73.49.*** 38
Маланчук ! Збирай речі , ти попав ! Ми за тебе не забудем !
11.02.2015, 00:44 46.185.67.*** Студент
Для 25! Насамперед, ми з Вами оперуємо різними критеріями оцінки діяльності керівника. Для прикладу, якщо застосовувати Ваші критерії, до УСІХ типів навчальних закладів, то вийде, що керівництво останніх (нижчих в рейтингу) не відповідає займаній посаді??? Погодьтеся - це неправильне судження. Тому, до будь-якого рейтингу можна поставити масу запитань. З приводу Ваших припущень щодо мене...Я отримав чудову освіту в РДГУ, у мене були прекрасні викладачі, я отримував підвищену стипендію. Запитаєте чому? Та тому що я хотів вчитися і мені це подобалось. І на останок перефразую Кеннеді: "Не питай що для тебе зробив університет, а питай що ти зробив для університету". Починайте з себе, шановний!
10.02.2015, 23:32 77.123.8.*** 25
Пане Студент! Порядність публічної особи-керівника не може бути чинником для займання посади. В першу чергу, ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, а його кількісним вимірником в даному випадку є останні місця в рейтингу. По-друге, те, що людина з Вами чи ще з 10 яких Ви знаєте повелася порядно абсолютно не означає, що й з усіма іншими вона поводила себе аналогічно. Тобто, Ви можете наголошувати на порядності в певній ситуації по відношенню до Вас особисто. А на це може бути купа причин - починаючи від того, що Ви дитина його друга і закінчуючи тим, що належите до соціально незахищених груп.
10.02.2015, 20:15 46.185.67.*** Студент
Для 213.174.12.*** Володимир - ))) Про значення порядності... Шановний, це те саме, що порівнювати духовні та матеріальні цінності. Погодьтеся, особисті якості людини прямо впливають на стиль її роботи! Знаючі люди - мене зрозуміють... Підкреслюю, про порядність Постоловського Р.М. відомо мені та багатьом іншим людям з ОСОБИСТОГО досвіду спілкування з ним!!! Пишу те - в чому я впевнений.
10.02.2015, 18:25 213.174.12.*** Володимир
Для - 46.185.35.*** Студент - :))) Ви лікаря теж вибираєте не за професіоналізмом, а за порядністю? З приводу порядності маю багато доказів, що заперечують її, але все ж.
10.02.2015, 15:30 46.185.35.*** Студент
Постоловський Руслан Михайлович достойний займати посаду ректора! Насамперед - це порядна людина! Знаючи особисто та спілкуючись з колегами, завжди відмічаємо чесність і порядність цієї людини! РДГУ багато чим завдячує Руслану Михайловичу!
09.02.2015, 21:25 93.73.49.*** 41
Маланчук - живіше всіх живих! Завжди вспливав , бо не тоне! Але сьогодні вже не той випадок!
08.02.2015, 23:07 8.39.120.*** 555
Маланчук корупціонер. СБУ зверніть на нього увагу!!!!!
08.02.2015, 22:57 77.123.8.*** 25
Щодо Постоловського (і всіх інших пенсіонерів, які опинялися або опинятимуться в подібній ситуацій) - логічним було б, щоб він САМОСТІЙНО ВІДМОВИВСЯ від подальшої участі в виборах ректора. Привід такий - вже все, що міг зробив; втомився, хочу відповити; пора давати дорогу іншим. АЛЕ ЦЕ ТРЕБА БУЛО ЗРОБИТИ, ще до всієї цієї катавасії, коли почали відкриватися "скелети в шафі"! Тоді він міг би спокійно доживати і ніхто його й не зачепив би. АЛЕ В ТАКИХ ЛЮДЕЙ, атрофувалися за роки перебування "біля корита" почуття скромності та поваги до інших, зате безмежно виросла віра у "власну винятковість", яка межує з вірою в "божественну суть" (так званий комплекс Пшонки). На їх думку, кожне слово з їх вуст - це як мінімум ГЕНІАЛЬНО! Пора відпочивати настала, людина смертна, все на що ви здатні - Ви вже зробили, більшого, на жаль, через вік УЖЕ НЕ ЗРОБИТЕ!
08.02.2015, 14:55 77.123.10.*** 876
Стаття з циклу "антиПостоловський". Але це виглядає так непрофесійно. Пани журналісти, вам би теорію якусь почитати, удосконалити навички, бо подача матеріалу в сукупності з недолугими фото справляє протилежне враження на свідомого читача. І варто памятати про принцип незаангажованості та обєктивності.
08.02.2015, 09:44 93.73.49.*** 36
Пан Мошинський - терпіло, бо знаходиться на утриманні лизуна Маланчука! Звідкіля у пана Мошинського погодинка- з ІПО ! Всі знають , що ІПО - це велика фікція та лавка з продажу дипломів, ще покраще ніж Європейський університет! Організував цю лавку і багато років утримує Маланчук разом з Сорокою В.С. та Кушнір Н.Б. продаючи на замовлення дипломи економістів, менеджерів, екологів, землевпорядників,... Хто коли не будь бачив слухачів ІПО крім Маланчука з поплічниками? За мовчання керівництва та проставлення необхідних заліків та іспитів і розраховується погодинкою Маланчук з зацікавленими особами! Мовчіть і далі, але часи змінились - тільки почне працювати Антикорупційне бюро , то для нього у НУВГП буде багато роботи!
08.02.2015, 03:18 8.39.120.*** Друг Зеника
Чому ще досі Маланчука не нагнали. В ІПО через одного дипломи купляють. Екстерни всі платять. Ларіса Лозіна все рішає і контрольні пише. На кафедрі тільки один курс читає і то сам нічого не розуміє, що з листка читає. Пане Мошинський Ви терпіло. Країна чекає на зміни, а Ви і досі його не нагнали. Він Сороці сраку лизав і на антимайдан людей посилав................Гнати таких треба в шию
07.02.2015, 23:13 93.73.49.*** 36
А ще й ректор Мошинський займає одночасно дві адміністративні посади -ректора та завідувача кафедри, тим самим подаючи приклад підлеглим щодо порушення діючого законодавства!
07.02.2015, 22:15 77.123.8.*** 25
Я вже не кажу про "...які викладають навчальні дисципліни на високому науково-методичному рівні, що підтверджено висновком кафедри вищого навчального закладу, та застосовують у власній педагогічній діяльності e-learning, мультимедійні та інші інтерактивні засоби навчання та технології..." Це цитата із нового проекту Порядку затвердження рішень про присвоєння вчених звань. А в нас більшість професури, навіть пакет Офіс на достатньому рівні не освоїли, а що вже говорити про ВИСОКИЙ рівень.
07.02.2015, 22:11 77.123.8.*** 25
Інше питання, це методична робота - якщо відкинути ті методички, які переливаються уже десятки років. Взяти до уваги виданні посібники як ОСНОВНИЙ елемент методичної роботи, знов таки ж відкинути те, що списано і переписано з попередників (та ще й не з кращих зразків), то РОБОТИ непочатий край. Наш проректор з методичної роботи за рік перебування на посаді, навіть не пройшовся по всіх кафедрах, уважно не проаналізував виконання індивідуальних планів, планів видання навчально-методичної літератури та не ЗЯСУВАВ, а що ж треба змінити, щоб покращити методичне забезпечення викладання дисциплін. А такі рішення приймати треба, навіть відсторонювати окремих від викладання, за те, що працюючи у вузі десятки років не мають ПОВНОГО комплекту методичного забезпечення дисципліни.
07.02.2015, 22:05 93.73.49.*** 36
Перелік посадових осіб, які займають дві адміністративні посади, порушуючи положення Закону " Про Вищу освіту"- Вознюк, Марчук,Клименко, Маланчук, Сорока, Хлапук,Яцков,Цимбалюк, Тадеєв, Савіна,... Про підозру на корупційні діі будуть повідомлені відповідні антикорупційні органи!
07.02.2015, 22:00 77.123.8.*** 25
Проректор Лагоднюк з посади проректора з науково-педагогічної, методичної та виховної роботи фактично ВИКОНУЄ роботу керівника відділу технічних засобів навчання та навчальних комп’ютерних технологій. Хоча - дисципліна у студентів за час його роботи, не те що не покращилась, а навпаки, погіршилась. Приблизно третина студентів, ходять на пари - як їм заманеться. Правильно, навіщо проводити виховну роботу з студентами, якщо можна "нагнути викладача", щоб поставив (так було при Гурині, при Корецькому, нічого не змінилось і при Мошинському) - от-така виховна робота по-факту. Проректор з виховної роботи має забезпечувати виховну роботу в плані поводження в університеті та на його території, дотримання правил внутрішнього розпорядку, розгляд конфліктних ситуацій та винесення адміністративних покарань порушникам. Ми колись сміялися з того, що будемо замість студента писати КП, контрольні роботи і т.д., а зараз студент приходить здавати, навіть не турбується про наявність цих елементів.
07.02.2015, 21:31 95.132.232.*** 13
ПУПІН об`єднивач слов`янських земель, а ЛЕНІН НУВГП об`єднувач університету!
07.02.2015, 21:24 93.73.49.*** 36
Хто може назвати хоч один ризиковий проект який втілив в життя світло, зірка НУВГП , об`єднувач університету - проректор Лагоднюк ? Маразм повний- вже всі відділи його вітають, через 2 дні як його наженуть всі відділи забудуть як його звати, а не то що зірка, світло, світоч, об`єднувач! А що тоді робе Мошинський? Що він об`єднує? Разом вони успішно провалили ризиковий проект - переворот у НУВГП !
07.02.2015, 21:22 95.132.232.*** 13
Давайте в радники Мошинського Гурина і Кравця, тоді як Пітер делегує Кравчука, Кучму і Ющенка, так і ми будемо на вчені ради, ректорати посилати Вознюка, Кравщя і Гурина, а ще забув і Іло Глонті тоже. Це ж нинішній тренд - зібрати екск-керівників і молотити їх корупційний досвід управління, мати відкат і жити вже "по-новому".
07.02.2015, 20:46 77.123.8.*** 25
Правильно, новий Закон "Про вищу освіту" вступив в силу ще в вересні...А НУВГП ніяк на це не відреагував. Зокрема, в частині суміщення посад. До цих пір, частина директорів ННІ суміщають посади із завідуванням кафедрою, що є порушенням Закону і тягне за собою відповідні адміністративні заходи стосовно керівництва вузу. http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/28-2015-п#n8 - зверніть увагу на п. 2 Переліку. Вона якраз стосувалася перебування на посаді радника ректора, тобто раніше це була захищена стаття і відповідно ці кошти закладалися із загального фонду. Тепер посада радника є необовязковою, на розсуд керівника вузу. Відповідно, після набуття нею чинності наш колишній ректор п. Вознюк отримуватиме зарплату із СПЕЦІАЛЬНОГО фонду, тобто за рахунок платників - і чималеньку суму. А ми повинні знов відмовлятися від надбавок, та не реагувати на затримки у виплаті відпускних і оздоровчих...
07.02.2015, 19:59 93.73.49.*** 36
Не заслужено обділена увагою ще одна яскрава хфігура - це чоловік славнозвісноі Яцковоі, родички Кравця, помічниці вже четвертого ректора - Яцков М. В. , який в порушення Закону " Про Вищу освіту" займає дві адміністративні посади - завідувача кафедри хімії та фізики НУВГП та директора технічного коледжу. Багато, багато років отримує в двох місцях заробітну плату. Пане Володимире, прошу вважати мій лист за офіційне повідомлення про корупційні дії Яцкова М.В. та тих осіб які йому в цьому сприяють. Такаж ситуація і по Вознюку С.Т. , який займає дві адміністративні посади - радника ректора та завідувача кафедри!
07.02.2015, 19:03 95.132.232.*** 13
Думаю, панове, гнати цю команду не час. Краще підняти питання перед проф. Мошинський про придатність "навої каманди" керувати університетом. Якщо "каманда" працює проти ректора, потрібно її міняти, інакше може полетіти вся адміністрація і то не мирно!
07.02.2015, 17:20 77.123.8.*** 25
спеціальностями). Певну частину підготовки фахівців треба залишити, але вона має відповідати потребам ринку. Відповідно, настав час, кардинальних змін, але ХТО ЇХ ПРОВЕДЕ?!
07.02.2015, 17:18 77.123.8.*** 25
І знову ж таки повторю (але я не пропагую нічиїх інтересів): якщо ми хочемо потужний сучасний вуз на Рівненщині, РДГУ і НУВГП треба обєднувати. Скажу більше, що прихильників цього процесу буде меншати із зростанням вікового цензу. Тому, що таке обєднання залишить багатьох пенсіонерів "за бортом". При цьому, наприклад, за головний корпус залишити будівлю РДГУ на Ст. Бандери, а всі інші кафедир і т.д. перевести у студ. містечко НУВГП (і не треба кричати, що не помістяться, якщо провести оптимізацію всім міс вистачить). Позитив, з цього процесу очевидний, звільніться будівлі, які можна продати і залучені кошти вкласти в оновлення матеріально-технічної бази новоствореного внз. Тоді, у нас зявиться класичний вуз, у якому поряд будуть існувати і технічні, і гуманітарні, і природничі спеціальності. Щоб там не кричала професура НУВГП про водне господарство, але де-факто його вже нема - існує ДЕРЖАВНЕ АГЕНСТВО ВОДНИХ РЕСУРСІВ, а це вже інший ухил і потреби держава у тій кількості спеціалістів, яка готувалася за СРСР в НУВГП, немає (крім того уже й інші вузи готують за аналогічними спеціальн
07.02.2015, 16:59 77.123.8.*** 25
На мою думку, в цьому процесі ми маємо зробити ставку та молодих науковців і перспективні розробки (тих, хто вже зараз публікується у авторитетних виданнях, що входять до Скопус). http://www.jsi.net.ua/scopus/young_rankings/index.html - це рейтинг молодих науковців, і знову, там переважають працівники наукових установ, але є й представники ОСВІТНІХ УСТАНОВ. Чому наших немає? Декілька висновків: 1) створити умови для праці наших молодих вчених, 2) провести "вдалі трансфери", тобто переманити до себе на роботу перспективних вчених та укласти контракти з ними; 3) позбутися "баласту", який переписує одне і те ж десятки років, тих, хто розглядає університет, як спосіб особистого збагачення; 4) розробити дієвий механізм мотивації до наукової діяльності тих, працівників, які де-факто імітують таку діяльність; 5) пояснити, що на наукові дослідження бездумно ніхто грошей давати не буде, щоб мати гроші (через гранти, фонди і т.д.) треба демонструвати здатність отримувати нові наукові знання світового рівня...і т.д.
07.02.2015, 16:49 77.123.8.*** 25
Але ми відхилились від теми. Так-от, мабуть найкращий рейтинг у Скопусі має проф. Слюсарчук, але навіть він не потрапляє у рейтинг ТОП-100 українських науковців за даними цієї бази даних..(http://www.jsi.net.ua/scopus/ratings_sci/index.html). Людина присвятила все життя математиці, має вагомий доробок, але на жаль, до першої сотні не входить...((( І це найкращий науковець Рівненщини, а що ж говорити про всіх інших...Хтось, може зауважити, що більшість науковців у даному рейтингу представляють академічні установи НАН - так, це правда.
07.02.2015, 16:44 77.123.8.*** 25 до 95.135.169.***
Ніхто не применшує заслуги Вознюка С.Т. Але час піти уже давно прийшов! ЧОМУ ВСІ МАЮТЬ ПОМИРАТИ В НУВГП? Це погана традиція: "тримати" людей до останнього подиху. І деяким особам старшого віку образливо, що їх "пішли" на пенсію, а інші залишаються. Час уже не той, заробила людина пенсію, якщо є можливість, то потримати ще на роботі ще 5-7 років (і то на частину ставки) і на "заслужений відпочинок".
07.02.2015, 15:56 93.73.49.*** 36
Возник С.Т. - повинен залишитися в пам`яті поколінь людиною з великоі літери, науковцем,Ректором- будівничим, педагогом, а не тим, хто засинає через 5 хвилин від початку вченоі ради, хто трясеться принималій пенсії за кожну гривню зарплати радника на рівні зарплати ректора( в той час коли молодь працює на 0.7 ставки), хто вже просто сидить і нічого не робить радником ( при Кравцю, ....) . Завжди треба вчасно уходити, а не чіплятися до останнього( всіх грошей не забереш) і подавати не дуже гарний приклад наступним ректорам( Кравець з Гуріним і собі розраховували ще по одному терміну втриматися - і все життя вдалося!
07.02.2015, 15:07 95.135.169.*** 26 до 25 :)
як свідчить історія, ті, хто доривається до корита, ніколи не переосмислюють((( але апетити в них зростають, так що готуємось до закручування гайок
07.02.2015, 13:31 77.123.8.*** 25
Я особисто скажу - сильно помилився, розчарувався, як і багато інших. І жаль, що не можу змінити минуле, зате можу змінити майбутнє (зробити висновки і в наступний раз голосувати більш зважено). А дописи під такими публікаціями - це шанс того, що наше керівництво, прочитає та переосмислить свою поведінку; це можливість змінити теперішнє!
07.02.2015, 11:33 95.135.169.*** до 36
дарма паплюжите Вознюка!ви ж з ним не працювали, а це Людина, Керівник, Науковець з Великої букви. А от "25" стовідсотково прав, але ж і Ви, шановний, брали участь у виборах нового керівництва, чого тепер незадоволені...
06.02.2015, 23:15 93.73.49.*** 36
До 25- повністю з вами погоджуюся , ми думаємо однаково. Дай боже, щоб з кожним днем очі відкривалися у більшості працюючих, і нарешті відбулися зміни. Звертаюсь до тих хто присосався та ніяк не вгамується, відійдіть самі - дайте людям жити. Щось повині вже зрозуміти- втретє не втримаєтесь і будуть викидати з університету з вікон. Час ще є , але терпіння не безмежне.
06.02.2015, 22:35 77.123.8.*** 25 до 36
демон святої води" боїться ставити підписи на фінансових документах, інший красиво дефілює, третій фактично передав всі права по своєму блоку помічнику, а ще один проректор замість прямих обов`язків носиться з репозитарієм і виставляє сфотографовані ноги на столі у фейсбуці (може їх те ж у репозитарій треба), то закрадається сумнів у здатності провести КАРДИНАЛЬНІ ЗМІНИ, а вони потрібні! І чекати ніколи, бо життя біжить дуже швидко!
06.02.2015, 22:35 77.123.8.*** 25 до 36
Нікого не хочу "зїсти".))))))..І на "власній шкірі" відчув всі події останніх двох років...І готовий терпіти, заради того, щоб згодом було краще всім....Але я хочу бачити, що нова влада проводить зміни, і знову ж, щоб користь була всім...а не тільки їм...бо коли нам невчасно виплачують відпускні і оздоровчі, коли "просять" писати заяви на відмову від законом передбачених доплат за вчене звання і науковий ступінь, коли ти "скидуєшся" на комісії, на папір і канцелярію на кафедрі, коли "просять" відпустки брати у обумовлений адміністрацією час, коли засідання трудового колективу перетворилися " у театральне дійство", коли всіх людей, які творять "аферні дії" залишили на посадах, а декого "повернули", коли (як і при попередніх керівниках) формується "ручна" вчена рада, адміністрація має "ручний" профспілковий комітет, коли будь-який прояв критики з приводу дій адміністрації сприймається як поливання брудом "святого", коли в адміністрації вузу на керівних посадах відділів залишаються некомпетентні особи, коли один проректор "як демон свят
06.02.2015, 20:40 93.73.49.*** 36
Розумні пропозиції 25 , але ви нову людину з`істе ! Грузинські реформатори говорили про те , що треба впасти до дна , а потім відштовхнутись від дна ! Мабуть ще не дно! Запитайте себе- чи ви готові до змін? Чи будете спримайти зміни як " чудити", чи може відійти від корита добровільно команда " крепких господарників" - Клименко , Гурін, Сапсай, Марчук, Маланчук, Кравець, Марчук, Левицька, а ще радник всіх ректорів великий Вознюк? Щоб вони не мали можливості маніпулювати колективом як ім це буде до вподоби, щоб вперед нарешті вийшли незалежні від цієї еліти нормальні люди зі своєю власною головою , а не маріонетки знанних кукловодів !
06.02.2015, 18:47 77.123.8.*** 25
Я повторюсь можливо, але враховуючи ситуацію в Україні, ряд інших причин (студенти РДГУ тісняться в приміщеннях, підготовку за однаковими спеціальностями і т.д., фінансовий стан на межі виживання обох вузів) необхідно ОБЄДНУВАТИ НУВГП і РДГУ. При цьому ректором поставити людини не місцеву, а молодого енергійного доктора наук (за рекомендацією МОН) десь можливо аж Харківщини, який би сформував новий вектор розвитку вищої школи Рівненщини. Інакше, РДГУ скотиться ще нижче і зрештою зникнуть, а НУВГП зрештою стане філією якогось столичного вузу.
06.02.2015, 17:57 77.123.42.*** викладач
хах! до ректора Постоловського на прийом! пам"ятаю як декілька раз намагалася це зробити, або його немає, або ще щось (і це в час спеціально визначений для прийому працівників)...там така амбразура, що крізь неї не пробитись... Ще одна керівниця - проректор з наукової роботи РДГУ - їй би повчитися нормальної людської толерантності, грубіянка, невихована хамка, викладачі, які приходили до нас на стажування з інших вишів делікатно кажучи були в шоці, таких гнати треба палкою... а їй державну нагороду вручають. Прикро за таке керівництво. Скажу так, я працюю тут 10 років, і навіть якщо людина активно займається науковою роботою, ніхто тут цього не цінує, цінуються лише кадри, які активно танцюють під дудочку адміністрації. Знаю докторів наук, яких своєю "політикою" адміністрація змусила піти з цього вишу. Доки не буде суттєвих змін, доти вуз котитеметься в прірву. А ті особи, які підтримують сучасну "архаїку" - це "ставленики" нинішнього ректора, які бояться втратити своє жирне місце.
06.02.2015, 16:33 5.248.90.*** Студент
Повністю підтримую кандидатуру Постоловського Руслана Михайловича! Це ректор до якого завжди можна потрапити на прийом, який вислухає проблему студента і завдяки особистій якості - Доброті, завжди допоможе!!! Руслан Михайлович, вдячне студенство з Вами!!!
06.02.2015, 14:38 77.120.92.*** Студент
На "34" не відповідаю, бо на аргумент "кочусь від сміху", ну, тут зрозуміло. "веселик", все складніше, у даному випадку ситуація не дво-, а трьох рівнева: викладачів і студентів слід розділити на два окремих сегменти (і, навіть, мегасегменти, бо можна ще окремо структурувати. наприклад, викладачів або ж ректорат). У іншому, в основному, згоден. Не думаю, що, якщо викладач або студент (!) прийде до ректора з монографією ректор злісно заборонить її друкувати. Так що, панове, давайте працюйте, а то реальної роботи мало, але є ж відмазка - "царь то, не настоящий"
06.02.2015, 10:28 130.185.57.*** веселик
Здається, нам таки притаманний комплекс батька (потреба "молитися" на когось, в даному випадку - на ректора). Насправді ж проблема дворівнева: рейтинг - це результат оцінки як діяльності викладачів і студентів, з одного боку, так і ректорату, з другого. Ніхто не святий: і керівництво не спрацьовує так, як мало б (і питання не тільки в Р.М.Постоловському), і викладачі. Цей прикрий рейтинг - оцінка нас всіх, усіх, хто працює в РДГУ Зрозуміло, мої роздуми не знімають з порядку денного відповідальності керівництва. Але (ще раз повторюся) треба вести мову про ефективність роботи всього ректорату РДГУ, всіх проректорів, деканів, а можливо й завідувачів кафедр. З такими темпами падіння рейтингів за кілька років наш вуз взагалі не потраплятиме в них. Ось тоді вже й не буде про що вести мову. А зараз треба не посипати голову попелом, мусолити тему ректора - і так все зрозуміло - а думати як виправити ситуацію!!!!
06.02.2015, 08:33 91.237.245.*** 34
"вперед, Руслан Михайлович, ми з Вами", продовжуйте в тому ж дусі і дасть Бог у судний день нас помилують (кочусь від сміху))). Хтось ще плекає віру в те що діючий ректор РДГУ здатен змінити ситуацію? Ну і народ в цьому університеті працює. А що це взагалі за Бордюк такий, щось його не видно зовсім ніде. Це так як на минулих президентських виборах поряд з Гриценком був ще Гриненко)))?
06.02.2015, 03:20 77.120.92.*** Студент
Панове редактори 4 влади, хто у Вас фотографом працює? Ми вже зрозуміли "обєктивність" Вашого ставлення до кандидатів у ректори РДГУ, але, починаючи від переднього фото (доцільніше було б другою фоткою подати корпус на Бандери, а не невдалу, зроблену Вами ж, фотку проф. Постоловського), закінчуючи подальшими світлинами, ну, просто, віє заангажованістю!!! І, чому немає фото Бордюка, Ви вже зробили висновок про неконкурентноспроможність його кондидатури? Шановні, потрібно відходити від пропогандистських кліше і ставати журналістами!!!
06.02.2015, 03:13 77.120.92.*** Студент
кщо проф. Микола Бордюк заявляє, що в РДГУ "Наука, як така, відсутня", то що він там робить зі своїм науковим званням та ступенем? А, можливо, ця наука відсутня тому, що в РДГУ такі "професори" та "доктори" працюють як Бордюк, адже саме професура конкретно стикається зі студенством, а не ректор, який, переважно, адміністратор? Чи, може, на кафедрі Бордюка всі рейтинги цитувань у Scopus зашкалюють???
06.02.2015, 03:04 77.120.92.*** Студент
На рейтинг ВУЗу має працювати ВЕСЬ університет, а не один лише ректор. Це колективна робота. Тому-то потрібно робити висновки всім: від студента і до ректора. Повісити всі проблеми на "головного" це простіше всього, та й від себе, ніби, відповідальність знімаємо. Потрібно навчитися цієї відповідальності кожному, бо весь час виїжджати на "москаль винний" не вийде. Так що, панове, працюємо!!! Думаю, досвід проф. Постоловського і наполеглівість, від студента до викладача, дасть свої результати. А щодо рейтингів, то потрібно бачити і плюси: по-перше, ми потрапили до топ 200 України, а є маса університетів, які туди й не потрапили, по-друге, в 200-ці ми таки не на останньому місці (наприклад, столична "Національна академія державного управління при Президентові України на 201-му місці - http://osvita.ua/vnz/rating/25712/). Так що, вперед, Руслан Михайлович, ми з Вами!
05.02.2015, 22:17 77.123.8.*** 25
Ми то погоджуємось, просто рейтинг універу робить явно не ректор (і зробили його однозначно не Мошинський і Ленін, їхні старання буде видно за пару років), бо керівництво як правило лише ставить палки в колеса...Рейтинг - це завдяки людям, які не зважаючи ні на що виконують свою роботу на високому рівні, люди, які віддані своїй справі...
05.02.2015, 21:05 37.55.251.*** Інна
В університеті працює купа людей, які, певним чином, і створюють цей самий рейтинг і не все залежить від ректора. Погоджуєтесь???
05.02.2015, 16:04 37.57.114.*** @@@
Пропоную в НУВГП відкрити нову спеціальність, а саме - технолог харчової галузі (товаровед). Навіть і перша кандидат-завідувач кафедри є. Каву робить смачну. Тому перший час і асистентом потягне. Крім того їй уже й лабораторію підготували!
05.02.2015, 11:17 194.44.34.*** патріот
мик - якщо БЕРТАШ відремотував аудиторію через тиск на бізнесменів товін би і так на них тиснув і гроші поклав би собі до кишені а так добра справа зроблена - аудиторія чи коштом бізнесменів чи коштом В Берташа свічку ніхто не тримав відремонтована і залишилась в університеті В Берташ після того як з нього зняли почесного професора з собою аудиторію не забрав Як не забрав з собою аудиторію Сорока Сташук а ще й Хомко 4 лекційні аудиторіі відремонтовані за рік вперше за 20 останіх років і в них на відміну від інших несормно проводити заняття А Мошинському є куди водити екскурсіі проводити конфернціі та хизуватися перед телекамерами і згадувати злочину владу яка йому залишила авгієві конюшні
05.02.2015, 10:09 130.185.52.*** веселик
Треба, панове, розуміти, що питання не тільки в ректорові. Кожному треба почати з себе. Ми всі маємо перебудовуватися. А то складається таке враження, що рейтинги вишів - це рейтинги керівництва... Нема де правди діти. Постоловський не той менеджер, який може дати раду вузу в сучасних умовах. Його біда в тому, що оточив себе тими, хто боїться розповісти йому правду про університет (а з кабінету він виходить рідко). Тому мінне поле в усій кагорті, що при владі. Постоловський пікова точка цього евересту. Він вже ніколи не зміниться... Хто зна чи Бордюк і Гон зможуть щось змінити на краще. Їх плюс те, що відносно молоді (принаймні, на фоні діючого ректора). Може б справді комусь з них треба було б дати шанс?
05.02.2015, 01:37 77.123.73.*** Тарас
Не знаю я Університет, але як блядюжник РДГУ однозначно перше місце.
04.02.2015, 23:40 77.123.8.*** Пану 37.229.116.*** Мик
В головному корпусі справа від входу була експозиція присвячена ректорам, кращим випускникам НУвгП. Щоб кожен хто навіть з вулиці зайде міг познайомитися. Зараз під приводом ремонту все забрали. Закрадається сумнів, а чи не розширять територію за рахунок цієї експозиції для дівчини, яка продає каву і булочки....
04.02.2015, 23:34 37.229.116.*** Мик
До речі, аудиторія 673 була відремонтована не коштом Берташа, а його тиском на бізнесменів. Думаю, там жодної копійки пана Василя нема... Як і коштів Сороки в ауд.278 та Сташука - в 453-ій.
04.02.2015, 23:32 37.229.116.*** Мик
Дістали вже підлизи Сороки та Корецького. Як вони покерували - то ще довго доведеться розгрібати авгієві конюшні, які вони залишили...
04.02.2015, 23:07 93.73.49.*** 36
А ми будуємо та розвиваємо бізнес Лагоднюка, його кав`ярні! В аудиторії, яку своїм коштом відремонтував випускник університету В.Берташ, ректор Мошинський рекламує каву.
04.02.2015, 21:57 77.123.8.*** 25
визначились із ЗНО, а активно працювати з наступного дня після наказу про зарахування); 3) ставка на "молодого талановитого викладача" (25-45 років) , який здатний розробити сучасні курси, сам вчитися новим досягненням і вчити інших переймаючи і адаптуючи найкращий СВІТОВИЙ досвід, а не ТОВКМАЧИТИ 30 років про одне і теж. При цьому в більшості те, що викладається абсолютно немає відношення до практичної діяльності в сьогоденні. Я ВИДІЛИВ це все в одне завдання, тому що це все має відбуватися ОДНОЧАСНО, а не щось одне робитися, а інше ігноруватися...До речі Сорока, коли "прилетів" в НУВГП відразу розробив (звичайно за нього це зробили інші) довгострокову стратегію розвитку вузу (така кольорова книжечка тоді роздавалась на всіх кафедрах) - вона була виписана доволі грамотно, і було зрозуміло "куди ми грядемо"...ДЕ СТРАТЕГІЯ ТЕПЕРІШНЬОГО КЕРІВНИЦТВА?! ЩО МИ БУДУЄМО? ЯКІ НАШІ ЦІЛІ? ЧОГО МАЄМО ДОСЯГТИ? ЯКИМИ ШЛЯХАМИ БУДЕМО РОЗВИВАТИСЯ? ЯК ЗРЕШТОЮ СЕБЕ ЗБЕРЕЖЕМО?
04.02.2015, 21:48 77.123.8.*** 25 до 13
Основна заслуга у рейтингу в Скопус НУВГП - це професор Слюсарчук В.Ю., д.ф.-м.н., безперечно найбільш талановитий професор серед всієї когорти...Серед молодих те ж є люди, які друкуються в серйозних журналах...Але вони як немали за попередніх керівників, так і зараз не мають підтримки з боку керівництва...Наукова діяльність з боку керівництва нічим не підтримується...Непроглядається навіть у лупу стратегія руху у бік нарощування наукового потенціалу...Хто з молодих науковців міг то й уже втік, коли відкриються кордони, я думаю багато теперішніх перспективних молодих науковці (їх небагато, але вони є) як мінімум поповнять ряди вузів Польщі, Чехії і т.д. ... Ну як мінімум "львівських чи київських" вузів...Коли немає у керівництва бачення, що першочерговим завданням є ; 1)наука, бо скоро перестануть дивитися на корочки, а будуть вимагати студенти кваліфікації; 2) активна робота із шкільним середовищем, задля забезпечення абітурієнтів (не з лютого починати проф.орієтацію, коли всі
04.02.2015, 21:15 94.179.224.*** 13
Рейтинг НУВГП котиться донизу. Оцінка університету на даному етапі геть близько не заслуга Мошинського, його взагалі як автора немає в SCOPUS, WEB OF SCIENCE чи GOOGLE SCHOLAR. Правда публікувався у РИНЦ. Хороший приклад. Тому рейтинг дружнього нам НУВГП роблять професори цього вишу, а аж ніяк не адміністрація. Для працівників РДГУ є можливість публікуватися у відомих виданнях, але заплату платять і без таких публікацій. Тому пане Гоне думаю Ви звернете уваго на наукометричні бази цитування наукових статей і покращите ситуацію.
04.02.2015, 21:08 94.179.224.*** 13
Ми не конкуренти вишам Києва, Львова, Харкова, навіть Чернівцям. Немає потенціалу - неправда, він є. Проблема в тому, що ректорат не займається наукою, а керівництво не хоче когось образити. Боятися цього не потрібно.
04.02.2015, 20:20 91.237.245.*** 35
Навряд чи нинішнє керівництво РДГУ зможе критично підійти до проблеми. Це керівництво оточило себе великими стінами від зовнішнього світу і вважає, що все чудово і нічого змінювати не пторібно.
04.02.2015, 18:47 93.73.49.*** 36
Тільки не з такими керівниками можно досягти значно більшого!
04.02.2015, 17:31 194.187.216.*** небайдужий
Нинішньому керівництву РДГУ було б не зле критично оцінити "досягнуте". Сторонній аналіз - це не самореклама перед колективом, коли всі бояться сказати будь-що вголос і, як у радянські часи, мовчазно демонструють "одобрямс". Більше самоаналізу - тоді все стане зрозумілим. Інакше все, як і тепер, бачитиметься в "рожевому кольорі". А реальність - вона інша. Адже гамма кольорів значно ширша, ніж здається ректорату РДГУ. Варто уважніше приглядатися до реалій і стати, нарешті, самокритичними, а не бачити себе на троні...
04.02.2015, 16:35 213.174.12.*** Володимир
З тими ресурсами, що має НУВГП можна досягти значно більшого
04.02.2015, 12:25 194.44.34.*** патріот
Зато Мошинський на чужому горбі до раю вїхав
04.02.2015, 12:25 194.44.34.*** патріот
Зато Мошинський на чужому горбі до раю вїхав
04.02.2015, 12:01 77.123.80.*** 111
подивившись на рейтингові місця РДГУ проводиш паралелі щодо того хто керував ВУЗом))) і надала хоче ним керувати?

Розслідування

Рівненщина

Волинь

Консультації

в Україні та світі

вгору