РІВНЕНЩИНА

Стало відомо, хто перемагає на виборах ректора РДГУ

19.03.2015, 17:10      портал «Четверта влада»      Переглядів: 2636

Сьогодні, 19 березня у Рівненському державному гуманітарному університеті відбулися вибори ректора. За останніми результатами голосування на чотирьох із п`яти виборчих дільниць перемогу здобув нинішній ректор вишу Руслан Постоловський. Поки що залишаються невідомими результати голосування із ще однієї дільниці. 

Голосування відбувалося на п`яти дільницях:

– головна виборча комісія – м. Рівне, вул. Остафова, 31, навч. корпус № 2;

– дільнична виборча комісія № 1 (Рівненське музичне училище) – м. Рівне,
вул. С. Бандери, 6;

– дільнична виборча комісія № 2 (Дубенський коледж культури і мистецтв) – м. Дубно, вул. Замкова, 6;

– дільнична виборча комісія № 3 (Дубенський коледж) – м. Дубно,
вул. Шевченка, 54;

– дільнична виборча комісія № 4 (Сарненський педагогічний коледж) – м. Сарни, вул. Ковельська, 16. 

За інформацією громадянської мережі «Опора» у Рівненській області, яка проводила спостереження за виборами, результати голосування за ректора РДГУ виглядають таким чином: 

Дільниця в Рівненському музичному училищі: 

Всього проголосувало 115 з 129 виборців.

Руслан Постоловський - 101 голос

Максим Гон - 8 голосів

Микола Бордюк -1 голос

Не підтримую жодного - 5 голосів.

Дільниця в Дубенському коледжі культури та мистецтва:

Всього проголосувало 153 із 156 виборців.

Руслан Постоловський - 144 голоси

Максим Гон - 6 голосів

Микола Бордюк - 0 голосів

Не підтримую жоднго кандидата - 3 голоси.

Дільниця у Сарненському педагогічному коледжі:

Всього проголосувало 75 із 76 виборців.

Руслан Постоловський - 57 голосів

Максим Гон - 6 голосів

Микола Бордюк - 9 голосів

Не підтримую жоднго кандидата - 3 голоси. 

Дільниця в навчальному корпусі №2 РДГУ:

Всього проголосувало 944 із 994 виборців.

Руслан Постоловський - 751 голос

Максим Гон - 131 голос

Микола Бордюк - 37 голосів

Не підтримую жоднго кандидата - 19 голосів.

Підсумки голосування на найбільшій дільниці. Під час підрахунку голосів знайшовся загублений бюлетень, якого не змогли дорахуватися спочатку. Фото Андрія Токарського

Отож, на 4 із 5 виборчих дільниць впевнену перемогу здобув нинішній ректор Руслан Постоловський. Немає результатів голосування поки що із Дубенського коледжу. Так чи інакше ці результати уже кардинально не вплинуть на підсумки виборів.


КОМЕНТАРІ

Всі коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію, яку не встигли видалити чи пропустили адміністратори. Якщо у вас є докази, що наведені в коментарях факти не відповідають дійсності – звертайтесь на редакційну пошту з конкретними зауваженнями і коментарі будуть адміністровані. Разом з тим нагадуємо, що згідно із українським законодавством, ніхто не може бути притягнутий до відповідальності за оціночні судження.

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях грубощі щодо інших учасників дискусії та наклепи (поширення завідомо неправдивдивої інформації, яка порочить іншу особу) - можуть бути забанені адміністратором

26.03.2015, 17:22 193.41.184.*** Олександр Турченюк
З відповіді одного знайомого викладача РДГУ кого будуть вибирати ректором РДГУ - "Руслана Постоловського". Я:"Чому?". Бо нікого іншого який міг би бути альтернативою по потужності Постоловському серед кандидатів не має". Таку ж відповідь отримав від знайомого студента РДГУ. І далі:"От в НУВГП є і не один". Як спеціаліст з психічного здоров`я (дипломований психолог, сертифікований психотерапевт, групаналітик) я звернув увагу на слово "виживати" в коментарі Artem Naavgust (ДивТужСтаттюНаFaccebooк). Це досить відома стратегія життя людей, психіка яких була травмована в наслідок тривалого досвіду життя в важких життєвих обставинах: війна, голод, розруха. Більшість працівників РДГУ, які сьогодні працюють в РДГУ - гуманітарії з дійсно важких економічно 90-их р.р. 20 ст. Студенти також. Це тривало приблизно десять років (1990-2000/2 р.р.). Тому життєва стратегія "виживання", "краще погана стабільність" ніж "не відомо до чого призведе зміна" стає зрозумілою в цьому світлі. :) т. 067 362 59 38
26.03.2015, 17:18 193.41.184.*** Олександр Турченюк
НУВГП - це технічний ВУЗ і викладачі в більшій мірі в 90-ті роки 20 ст. могли знайти "незалежний заробіток". :(
20.03.2015, 20:01 93.73.112.*** Олег Бондаренко
Гону краще було б балотуватись десь в Ізраїлі.
20.03.2015, 00:21 194.44.170.*** Ілля
Постоловський - кращий варіант з можливих. Так Гон говорить складно про зміни,та чи багато він нареформував на своїй кафедрі ?
19.03.2015, 22:36 176.8.234.*** Микола
спостерігав за публікаціями по темі. смішно та й годі. а вибрали менше зло, бо Гон не запропонував альтернативи, тобто не своєї сраки в кріслі, а конкретних кроків та шляхів досягнення змін. коли одна дупа змінюється на іншу, то міняється лише свиня біля корита, а не суть. от тому народ і вирішив шило на мило не змінювати. пробачте, якщо деякі порівняння комусь здались занадто грубими, але з пісні слів не викинеш
19.03.2015, 21:48 46.200.72.*** Інсайд
Володимиру. До Острога ставлюсь дуже позитивно. Там багато позитивного. Хоча кажуть, що підтримується на кошти діаспори. На рахунок київ. ВНЗ. Про економ. факуль. Шевченка, КПІ і КНЕУ можу сказати, що кожна кафедра чи факультет мають свій фонд, з яких робиться хороша доплата. Про варення і лайно. Ну, тут без коментарів, якщо ви, шановний, вважаєте, що це вдале порівняння зі студентами, то ви, вибачте, повний бовдур. Є студенти, які приходять після школи ніякі, але до 5 курсу змінюються фантастично. Може бути і навпаки. проблема не лише в РДГУ, думаю, що всі провінційні ВНЗ отримають нині студентів нижчого рівня, ніж приміром київські. Глобальна проблема тут в зменшені кількості абітурієнтів при незмінні ВНЗ. У великі міста їдуть не завжди тому, що кращі ВНЗ, а можливості більші. Про проектор. ВИ праві, якщо дарують скажімо до захисту чи держіспиту, або ж коли банально вимагають. Це неправильно!!! Але якщо після всіх іспитів, захистів кажуть: ми хочемо якось віддячити, щоб була згадка?
19.03.2015, 21:39 5.248.91.*** Студент
Для Володимира. "Вдячні" студенти (за чесно отриману освіту) не дозволять паплюжити рідний університет та людину, яка зробила для нього надзвичайно багато - Постоловського Р. М.! Почуття патріотизму та відданості рідній альма-матер - це про нас, "вдячних" студентів))
19.03.2015, 21:33 213.174.12.*** Володимир
І ще - якщо для вас правда - це паплюження, то подивіться в дзеркало і звинуватьте його, що воно вас паплюжить :))
19.03.2015, 21:33 213.174.12.*** Володимир
Інсайд, не вводьте людей в оману і не робіть з когось дурня - може в Острозькій академії платня більша? Чи в Києво-Могилянській на київські ціни платня велика? Першопричина не зарплата. Низька зарплата - це причина низького фахового рівня більшості викладачів. А причини корупції дві - непорядність викладачів і безкарність. І ще одна побічна - що немає фільтру студентів на вході - попадає туди кожен, хто вміє розписатися і 2+2 додати (це зовсім не значить що там всі такі, але як відомо - якщо змішати кілограм варення і кілограм лайна, то вийде два кілограми лайна). І про проектор. Подаруйте мені проектор - я його додому не заберу, а дам благодійній організації, щоб дітям в лікарні мультики на стінку проектували. Тільки я не питаю у вас вашої згоди - просто завтра принесіть в редакцію всім колективом по 300 гривень з кожного. а тоді поговоримо про те, що таке благодійність, а що таке здирництво.
19.03.2015, 21:24 213.174.12.*** Володимир
Студенту - "вдячні" - ви маєте на увазі в прямому смислі - тобто ті, що виражають свою подяку в матеріальному вимірі? Тоді да - вірю, що такі підтримуватимуть :))) До того як кілька з них не отримає по кримінальній статті за давання і отримання неправомірної вигоди :)))
19.03.2015, 21:23 46.200.72.*** Інсайд
Для Володимира. Ні, шановний. Поки-що роздули. Знаю не одного порядного викладача, що чесно працюють, часто на кількох роботах, щоб не спускатися до рівня поборів. Ви ж нічого не написали про першопричини, як вижити на зарплату в 1700 грн., при цьому публікувати по кілька статей в рік вартістю 500 грн. за одну. Ви зобразили колаж РДГУ знаписами про хабар, напишіть на фото Ніколайчук - хабар, якщо має факти. Взяли інтерв`я рідкого двієчника Сабо, написали б чесно: студент ледацюга, на пари не ходив, але вважає, що всі викладачі хабарники. Про обіди - тут нема що казати. Все правильно пишете. А про проектор? Його додому забрали б? Чи на парах використов... б. Але хіба Сабо знає, він що на парах був? В західних ВНЗ значна частина буджету форм. внесками випускників.Паплюжите весь університет, це необ`єктивність. От напишете про воднік, про "суперрейтинговий" МЕГУ, де не навчання, а повна халява і узаконене хабарництво, типу плати і не ходи. От тоді ви не роздуєте, а будете об`єктивні.
19.03.2015, 21:11 5.248.91.*** Студент
Для Володимира і команди!!! Вдячні студенти і викладачі підтримували і підтримуватимуть Постоловського Руслана Михайловича! Альтернативи йому просто не існує)))))))))
19.03.2015, 21:07 213.174.12.*** Володимир
Для Інсайда - 4 влада не роздула, а висвітлила лише частину корупційного процесу. Попереду ще інші аспекти корупції. За ті речі, що там відбуваються за багатьма плаче кримінал.
19.03.2015, 21:05 213.174.12.*** Володимир
У 2010 Янукович став президентом, що підштовхнуло країну до серйозного висловлення обурення у 2013-му. Так що все ще попереду.
19.03.2015, 20:48 46.200.72.*** Інсайд
Панове, скажу вам як працівник РДГУ. Постоловським і його пристарілими помічниками багато не задоволені. В університеті багато потрібно змінювати, є проблема корупції, хоча не така, як роздула 4 влада. Думаю, що всі проблеми РДГУ співставні з проблемами інших ВНЗ Рівного і більшості України. Постоловського вибрали як менше зло. Був на зустрічі всіх 3 кандидатів з колективом. Гон, то взагалі самозакоханий нарцис, тріпає багато, але чи чому не ставить в приклад свою кафедру. Це брехня, що весь університет однаковий. Рівень викладання, порядність та професійність викладачів, рівень корупції коливаються не лише від факультету до факультету, а й від кафедри до кафедри в межах одного факульт. Він на свої кафедрі не зробив нічого, про що говорить. Бордюк - то взагалі нема про що говирити, якесь непорозуміння. Тому Постоловський, як найменше зло. Була б більш адекватна кандидатура - все б могло бути по-іншому.
19.03.2015, 20:40 46.200.74.*** Викладач
Всі хочуть змін, але дуже бояться для цього щось робити(((((((((((( Совка ніколи не позбудемось.
19.03.2015, 18:08 213.174.13.*** PRZAXID.COM.UA
Всі бояться змін! Хай краще буде як є, чим невідомо як! Цей страх закладений нам в СОВКУ, і позбутися його дуже важко, тим більше перебуваючи в середовищі боягузів!
19.03.2015, 17:51 37.115.175.*** К.В
Для чого було Гону робити з себе посміховисько.
19.03.2015, 17:39 2.87.157.*** Укр
Що Володимир наівся? За Сороку проголосувало 78 відсотків, що тобі нетак Сорока?
19.03.2015, 17:35 95.135.54.*** Оля
Чого ж не всі 99%?
19.03.2015, 17:34 95.135.54.*** Оля
Фу блін. Як насподівано! Яке щастя що я випускаюся з цього болота.
19.03.2015, 17:20 213.174.12.*** Володимир
Як і в НУВГП колись 70 % проголосували за Миколу Сороку, так і в РДГУ 75% за Постоловського. Совок форева.

Розслідування

Рівненщина

Волинь

Консультації

в Україні та світі

вгору