«Перемовини ідуть, але поки здєлка не відбулася»: «Рівне 1» ще не продали Палиці

Ігор Палиця незабаром справді може стати власником каналу «Рівне 1». Теперішній співвласник Маріан Года каже, що з цього питання ведуться перемовини
Джерело
«Четверта влада» та газета «Волинь»

Сьогодні рівненські ЗМІ повідомили про ймовірний продаж телеканалу «Рівне 1» за один мільйон доларів народному депутату Ігорю Палиці – соратнику олігарха Ігоря Коломойського. У коментарі «Четвертій владі» співвласник телеканалу Маріан Года сказав, що ця інформація є чутками, але перемовини з Палицею ведуться. Офіційно угода може відбутися після 17-го серпня. 

– Це чутки. Перемовини ідуть, але поки здєлка не відбулася. Чутки дещо перебільшують. Якщо це відбудеться, якщо зійдемся по всіх нюансах, бо ж багато питань є, якщо порозуміємся і відбудеться – повідомимо. Думаю, після 17-го числа. Бо зараз, на сьогоднішній день, можливо ви знаєте, закриті всі реєстри в Україні по реєстрації власності. Поки ні, – відповідає Маріан Года на запитання про продаж своєї частки каналу.

– Пишуть, що нібито мільйон доларів пропонує Палиця.

– Ну да про це взагалі... Я написав би п'ять. Мені було б цікавіше, але ж...

– Така сума – вона адекватна? Це близько до реальності? 

– Я про це не можу говорити. Ніхто вам не скаже хто за що купив за що продав, це ж таке, вже інше питання. Це все чутки, це все чутки. Ціна і все решта. Я про суми не готовий говорити. 

Відповідно до інформації з Єдиного реєстру юридичних осіб, станом на сьогодні «Рівне 1» на 50% належить Віктору Данилову. Інша половина належить ТОВ «Рівень ЛТД» – бізнесу Маріана Годи та інших шести власників. Втім попри те, що юридично його частка власності не велика,  у розмові з нами Года каже, що фактично 50% каналу належать саме йому.

– Чи вам відомо чому Палиця хоче купити канал? 

– Чому? Зараз такий період, всі політичні сили хочуть мати свої медіа. Це абсолютно зрозуміло. Період виборів. І можу сказати, що цікавився каналом не тільки Палиця, а й інші політичні структури.

Як відомо, у травні Ігор Палиця очолив новостворену політичну партію «За майбутнє» і заявив, що партія йтиме на місцеві вибори.

«Ми йтимемо на місцеві вибори й будемо працювати над змінами для всієї країни. Люди повинні знати, що вони – господарі на своїй землі», – заявив Палиця про амбіції нової політсили на партійному з`їзді у травні, передають «Волинські новини» (які теж в свій час купив Ігор Палиця, – ред).

За словами Маріана Годи, крім Палиці, телеканалом «Рівне 1»  цікавилися й інші бізнесмени близькі до політики. Хто саме він не розповів. 

– А Віктор Шакирзян не цікавився? 

 Якби так він відверто ні, але вони купили «Ритм» (Нещодавно бенефіціарним власником телеканалу «Ритм» став бізнес-партнер Віктора Шакирзяна, забудовник «На Щасливому» Роман Курис. Його внесок до статутного капіталу «Ритму»  становить 92% – ред.

– Можливо вони і «Рівне 1» хотіли?

– Коли чутки пішли про продаж, то пропозиції поступили з абсолютно різних сторін.

– А чому пішли такі чутки? Вам уже не хочеться мати канал? 

– Ну, яка таємниця, медіа потрібні для реалізації якихось політичних проектів. І медіа завжди були прибутковим бізнесом, особливо в такі періоди і вигідним бізнесом. Але от в житті все купляється, все продається. Я не бачу проблеми. Тільки треба знайти той час коли.

– Тобто зараз не є прибутковим цей канал? 

– Я б сказав ну так, неприбутковий, так.

– Фактично це і є причина чому  ви розглядаєте продаж? 

– Так, абсолютно так. 

Також ми телефонували Ігорю Палиці, аби перевірити цю інформацію. Двічі спілкувалися з жінкою, яка представилася його помічницею. Вона повідомила, що передасть наші питання депутату. Втім протягом дня ми не отримали відповіді. Пізніше помічниця повідомила, щоб швидкої відповіді, тобто завтра, ми не чекали, адже Ігор Палиця дуже зайнятий.

Ігор Палиця – народний депутат (пройшов від «Слуги народу»), колишній голова Волинської обласної ради.

Також дивіться: Основні інтернет-ЗМІ Волині підконтрольні одному нардепу-мультимільйонеру?

«Четверта влада» раніше розповідала про громадське формування яке пов'язують з Ігорем Палицею та звинувачують його членів в нападі на активіста. Про це у матеріалі «Ударна сила Палиці: чому голова Волиньради підтримує скандальне громадське формування». Крім того, чимало ЗМІ на Волині підконтрольні Ігорю Палиці.

Палиця був головою правління ВАТ «Укрнафта». Також контролював компанію «Нафтохімік Прикарпаття», яку пов'язують з комплексом «Буковель». Його бізнеси пов'язують з бізнес-групою «Приват», яку очолює мільярдер і власник «Дніпра» Ігор Коломойський. Ігор Палиця казав, що вони друзі.

Також ми намагалися поспілкуватися зі співвласником телеканалу «Рівне 1» Віктором Даниловим, але він не піднімав слухавку за його мобільним номером.


Якщо наша діяльність вам подобається, і ви вважаєте її важливою – підтримайте «Четверту владу» за цим посиланням. Завдяки підтримці ми зможемо працювати ще краще.

Підписуйтесь на канал «Четвертої влади» у телеграмі, сторінки в інстаграмі або у фейсбуці чи твітері. Вдячні за ваші коментарі та поширення матеріалу.

Якщо знайшли помилку - виділіть її і натисніть Ctrl+Enter.

Прокоментуйте

Підпишіться на нашу розсилку

(найважливіші новини двічі на місяць)